B-()

baludo

New member
B-()

טוב,שלום לכולם. זאת הפעם הראשונה שאני נימצא בצ`אט אבל זה ביגלל שאני חושב על דבר מסוים כבר כ``כ הרבה זמן ורציתי לראות מה דעתם של אנשים אחרים בקשר לזה. חזרתי מדרום אמריקה לא מזמן ששמה נהנתי מדבר אחד (בסופו של דבר) אחרי תקופה כ``כ ארוכה שההיתי שם וזה להכיר הרבה אנשים כל יום, דבר , שלצערי, לא כ``כ נפוץ כאן,בבית. דבר שלדעתי יכול גם לפתור דברים הרבה יותר גדולים מזה כביכול.אבל פשוט כאן אוהבים כולם להסתגר בתוך עצמם בפחדים שלהם ,בדיכאונות, וככל שזה נימשך כך הם נסגרים.
 

מורני !

New member
ברוך הבא...

לא ממש הבנתי על מה רצית את חוות הדעת של האנשים כאן... אז אולי תסביר שוב?
 

baludo

New member
נשהו לחשוב על........

הי, טוב לא רציתי או חיפשתי תגובה כמו שניסיתי להסב את תשומת הלב של האנשים מסביב. בכל אופן כשאני שואל ``מה המצב`` ועונים לי ``אני טוב, עד כמה שאפשר`` זה לא דבר נורמאלי כי אם גם נשבר ברוח אז אין לאף אחד מאיתנו מה לחפש כאן. ובשביל להתגבר צריך לדבר בנינותוזאת אומרת להפתח קצת יותר.
 

יפעתות

New member
זה לא כ``כ נכון...

המון תלוי באיזה חברה אתה מסתובב ועם איזה אנשים... יש אנשים שמעדיפים לאכול את עצמם מבפנים מאשר לדבר .. זה כבר עיניין של אופי ...
 
למעלה