B-()
טוב,שלום לכולם. זאת הפעם הראשונה שאני נימצא בצ`אט אבל זה ביגלל שאני חושב על דבר מסוים כבר כ``כ הרבה זמן ורציתי לראות מה דעתם של אנשים אחרים בקשר לזה. חזרתי מדרום אמריקה לא מזמן ששמה נהנתי מדבר אחד (בסופו של דבר) אחרי תקופה כ``כ ארוכה שההיתי שם וזה להכיר הרבה אנשים כל יום, דבר , שלצערי, לא כ``כ נפוץ כאן,בבית. דבר שלדעתי יכול גם לפתור דברים הרבה יותר גדולים מזה כביכול.אבל פשוט כאן אוהבים כולם להסתגר בתוך עצמם בפחדים שלהם ,בדיכאונות, וככל שזה נימשך כך הם נסגרים.
טוב,שלום לכולם. זאת הפעם הראשונה שאני נימצא בצ`אט אבל זה ביגלל שאני חושב על דבר מסוים כבר כ``כ הרבה זמן ורציתי לראות מה דעתם של אנשים אחרים בקשר לזה. חזרתי מדרום אמריקה לא מזמן ששמה נהנתי מדבר אחד (בסופו של דבר) אחרי תקופה כ``כ ארוכה שההיתי שם וזה להכיר הרבה אנשים כל יום, דבר , שלצערי, לא כ``כ נפוץ כאן,בבית. דבר שלדעתי יכול גם לפתור דברים הרבה יותר גדולים מזה כביכול.אבל פשוט כאן אוהבים כולם להסתגר בתוך עצמם בפחדים שלהם ,בדיכאונות, וככל שזה נימשך כך הם נסגרים.