yoavStudent
New member
audio driver
שלום רב! היתה לי בעיה עם קול, וניגון של קבצי מידי שלא נפתרה, אז הסרתי את כל הדריברים של הקול, איזה דריבר מומלץ להתקין? אם תוכלו לתת קישור.... הכרטיס שלי הוא onboard via ac'97 בתודה מראש יואב
שלום רב! היתה לי בעיה עם קול, וניגון של קבצי מידי שלא נפתרה, אז הסרתי את כל הדריברים של הקול, איזה דריבר מומלץ להתקין? אם תוכלו לתת קישור.... הכרטיס שלי הוא onboard via ac'97 בתודה מראש יואב