Atlantic 1x4

STRCT

New member
Atlantic 1x4

אהה!!! ידעתי מההתחלה - השער לא העביר אותם בגלל החרק הזה. ראינו כבר שהסטארגייט מושך עצמים פנימה לבד בכמה מקרים, אין לי זמן למצוא את הפרקים המסויימים, אבל זוכרים לא? הסטרגייט של אטלנטיס בטח מתוכנן לא להעביר ריית' - והיצור הזה קשור לריית' הבנו. מה שקרה זה שברגע שהיה הבלאגן ושפרד זז, הספינה זזה, החליקה יותר פנימה כי שפרד זז אחורה. וברגע שפתחו את הפתח האחורי של הספינה בסוף - החרק אף החוצה והספינה החליקה פנימה. אני לפחות מקווה שזה העניין כי אז סתם כתבתי פה הרבה שטויות, נראה בקרוב.
 

Echelon

New member
הממם?

כבר ראינו שריית' אפילו עורים עם החלליות שלהם דרך השער...
 

lenin972

New member
בלי להעליב, אבל יש שם קצת שטויות

החללית לא עברה בהתחלה בגלל שהמנוע הימני שלה לא נסגר עד הסוף ובגלל זה היא נתקעה. כשהם הצליחו לסגור את המנוע החללית לא זזה בכלל ובגלל זה היא נשארה עומדת במקום. בגלל זה הם פתחו את הפתח האחורי והאוויר שיצא מהחללית נתן לה מספיק דחף כדי שהיא תזוז קדימה. אפשר לראות דוגמא לרעיון דומה בסרט אופולו 13 כשרואים אותם משנים את הכיוון של החללית אז רואים זרמי אוויר יוצאים מכל מיני חורים. מה שכן, זה שברגע שהכניסו לשער משהו במהירות מסויימת השער ימשוך אותו באותה המהירות (הייתה איזה גופה של מישהו שהכניסו לשער שאפשר לראות שם את זה) הגוף גם ייצא מהשער באוצת המהירות שבה הוא נכנס (מדברים על זה בפרק UPGARES).
 

STRCT

New member
אני לא בטוח בכלל

זה נראה לי כמו משהו שהתסריטאים עשו כדי לגרום לנו לחשוב ככה... זאת אומרת, הם עשו את זה - הכניסו את הספינה בדרך הקשה, ברגע שהיו הורגים את החרק, הספינה הייתה סוגרת את המנועים ונכנסת. זאת השערה... אבל הסטארגייט כן מושך אליו דברים, ולו רק בגלל שהוא נמצא על כוכב והם נמצאים בחלל בלי כוח משיכה - וכמו שכבר ראינו (ואפילו מוזכר מעט בפרק) כוח משיכה עובר דרך הסטארגייט. אם הם היו באמת הורגים את החרק, הכל היה מסתדר. סוג של הגנה שיש לאטלנטיס, שמן הסתם פועלת בתיאום עם החלליות שלה - ריית' לא יכולים לעבור דרך סטארגייט. - מה גם שבאטלנטיס עניין ההמשכיות של אותה המהירות לא עובד, הם שיפרו את הסטארגייטים שלהם באטלנטיס או משהו. טוב, פשוט נראה בהמשך לילה טוב
 

STRCT

New member
עוד דבר

פשוט כל הפעמים שבהם הספינה זזה היו בתאום מושלם עם הפעמים שבהם החרק זז. זני צירופי מקרים? אולי כן אולי לא, והפעם באמת להתראות
 

miip

New member
תהיות

בזמן שאני לא מאמינה שהחרג'וק אחראי לתקלה, כן עולה השאלה איך לעזאזל הריית' לא נכנסו לאטלנטיס ב10,000 שנה שהם היו בפגאסוס והשער היה פתוח וריק?...
 

lenin972

New member
נקודה מעניינת

אולי הם לא ידעו את הכתובת ופשוט לא עניין אותם כי הם חשבו שהם הצליחו להביס את הקדמונים, הרי עד עכשיו זה לא נראה שהם גזע חוקר במיוחד. רק רוצים לאכול ולישון.
 

kinspirit

New member
המממ...זה גורם לי לחשוב על משהו

נראה לי שאולי הם באמת לא ידעו את הכתובת. וזה גורם לי לחשוב על משהו נוסף... ראינו אי פעם את הריית' מחייגים ועוברים בסטארגייט? יכול להיות שהם לא יודעים כתובות של עולמות ולכן הם מגיעים ממקום למקום בספינות שלהם?! מה אתם אומרים?
 

GoldenEye2015

New member
כמובן שראינו (../images/Emo58.gifבחלק מההודעה)

בפרק הראשון הרי הריית' מגיעים לעולם של טיילה דרך השער.
ל-before I sleep בפרק before I sleep נאמר שהקדמונים שעזבו סידרו כך שהשער של אטלנטיס יוכל להפתח בפעם הבאה רק מכדור הארץ.
 

Echelon

New member
על מסע בחלליות, בסטארגייט וכו'

קודם כל, זה ממש לא נכון שריית' לא עוברים בסטארגייט. ראינו את זה כבר, נראה את זה עוד, אין להם שום הגבלה. למרות שהקדמונים היו יכולים אולי לעשות איזה מערכת זיהוי מי זה, ולפרק אותו לגורמים בחלל כשהוא עבור בסטארגייט. זה רק בגלל שהם שוחרי שלום. בנוסף על כך, קודם כל הריית' יכול להיות לא ידעו את הכתובת של אטלנטיס, ודבר שני הייתה שם קשתית, כך שהם לא יכולים סתם ככה לצעוד להם לתוך אטלנטיס. בזמנים שאטלנטיס הייתה נטושה, ניתנה כאן תשובה, אבל זה מפרק מתקדמ יותר. אם את לא רוצה להרוס לעצמך, אל תקראי. והריית' לא נוסעים רק בחלליות. פשוט שיש להם חלליות, ויש להם הרבה יותר עוצמה איתם. דרך הסטארגייט זה יוצר צוואר בקבוק לצבא גדול, מה שאומר עיכוב, וגם אי אפשר להעביר חללית בסטארגייט. מה שגורם לי לחשוב, אולי יום אחד נראה סטארגייט מוגדל (בשקל תשעים), ואז זה יכול להיות אפילו יותר מעניין... עד כאן להפעם..
 

subatoi

New member
אבל הקשתית לא פעלה לפני תחילת הסדרה

אחרת גם החבר'ה שלנו לא היו יכולים להכנס לאטלנטיס עצמה.
 

subatoi

New member
אבל כמו ש-Echelon אמר לך,

ראינו כבר את הריית' עוברים דרך הסטארגייט, בפיילוט, בספינות שלהם. אחרת הם לא היו שולטים בכל האיזור, אם הם היו תקועים בכוכב שלהם.
 
למעלה