asus eee

aerosmithes

New member
asus eee

כבר קניתי אותו, קראתי כל דבר אפשרי-שמצאתי... עליו.. אבל הייתי חייבת לשאול... הוא שווה את הכסף.. אני מוסיפה לו זיכרון בדיסק נייד של 120 ג'יגה.. (זה דיסק נייד קטן-לא תופס מקום-לא בעיה) רציתי גם לשאול אם מישהו יודע איפה אפשר למצוא את הנתיקים והדברים האלה.. ואם מקבלים את זה עם חלונות או לינוקס-מבררת... יש לי כבר מחשב נייד אחד..אני לא בורה לגמרי.. אבל הוא שוקל...ווחד שוקל.. ואני טסה הרבה לחו"ל..וזאת בעיה.. ואני רוצה לקחת אותו לבית הספר.. בקיצור אחרי כל הזבלת שאחרי.. תענו על מה ששאלתי למעלה.. תודה מראש, לי...
 

kobi 23

New member
נרתיקים

גשי לאופיס דיפו או באג (לאופיס יש מבחר גדול של נרתיקים בגדלים שונים). לגבי המערכת הפעלה , אני בספק אם הוא מגיע עם חלונות ,אבל לא יודע
 

aerosmithes

New member
ו..כל מיני דברים שעלו בראשי עכשיו...

המחשב עם מצלמת אינטרנט מובנת נכון? ו..שכחתי את כל השאר.. אחזור בקרוב.. לי..
 

RoyBO

New member
לא יודע. לא יותר מידי.

תחפשי בזאפ כונן צורב-DVD חיצוני עם חיבור USB
 

יאיר B

New member
אי אפשר להוסיף לו זיכרון בצורת דיסקשיח.

בטח קנית את הדיסקשיח שיש בבאג בעלות של 300 ש"ח (ראיתי בפרסום שלהם). זה דיסק חיצוני והוא יהיה למסמכים שלך ולא לתוכנות (אפשר להרחיב את הזיכרון שלו עם כרטיס SD אבל אני לא יודע אם ניתן להתקין עליו תוכנות). בארץ הוא מגיע עם חלונות XP שעברו "התאמה" עבורו. יש באריזה גם גרסא של קסנדרוס לינוקס (אבל היא אסון, אני חושב שעדיף את הגרסא של אובונטו שעשו במיוחד עבורו אם את רוצה לינוקס). למחשבי אולטראלייט אין כונן אופטי - אין איפה לשים וזה גם מוסיף משקל. אפשר לחבר כונן חיצוני אם צריך.
 

kobi 23

New member
נראה לי

שלסרטים זה בסדר , סרטים זה כמו מסמכים. אפשר להריץ סרט גם מדיסק און קי
 
למעלה