עומרי האוזר
New member
Asus Eee - לבן או שחור.
טוב, חברים. מחר אני הולך לקחת את הEee שלי. ההתלבטות: שחור או לבן. יש לי היום לנובו שחור-כסוף. אני רוצה את הלנובו להשאיר כDesktop בבית (הוא כבד...במילא הוא מחליף PC שאין לי מקום בשבילו) ואת הEEE לקחת לכל מקום. שחור - לא מתלכלך. בנאלי. לבן (פנינה כזה) - מתלכלך. אפל סטייל. מה דעתכם?
טוב, חברים. מחר אני הולך לקחת את הEee שלי. ההתלבטות: שחור או לבן. יש לי היום לנובו שחור-כסוף. אני רוצה את הלנובו להשאיר כDesktop בבית (הוא כבד...במילא הוא מחליף PC שאין לי מקום בשבילו) ואת הEEE לקחת לכל מקום. שחור - לא מתלכלך. בנאלי. לבן (פנינה כזה) - מתלכלך. אפל סטייל. מה דעתכם?