ASM מישהו יודע איפה אפשר להשיג masm 6 לדוס????????????
V voguemaster New member 5/2/02 #2 הצעה כדי לכתוב תוכניות לדוס או כדי לכתוב תוכניות ל-WINDOWS ? איך שלא יהיה, לדוס עדיף TASM, החל מגרסא 3 (נדמה לי שאין בעיה להוריד מ-BORLAND את גרסא 5..), ועבור תכנות ב-WIN32, הרבה יותר עדיף לעבוד עם MASM6 ומעלה.. אלי
הצעה כדי לכתוב תוכניות לדוס או כדי לכתוב תוכניות ל-WINDOWS ? איך שלא יהיה, לדוס עדיף TASM, החל מגרסא 3 (נדמה לי שאין בעיה להוריד מ-BORLAND את גרסא 5..), ועבור תכנות ב-WIN32, הרבה יותר עדיף לעבוד עם MASM6 ומעלה.. אלי
G Gezer New member 6/2/02 #3 דוס! אני רוצה לכתוב לדוס! איפה אני יכול להוריד מהדר כמו שצריך שלא עולה 1000000$??? תתנו קישור בבקשה
V voguemaster New member 6/2/02 #4 אם יש לך איסיקיו, צור קשר המספר רשום בכרטיס שלי.. אני שמח תמיד לעזור לכל מי שמתעסק ב-ASM. אלי
G Gezer New member 7/2/02 #5 תודה אבל תאמין או לא אין לי אי סיק יו!!!!! פשוט אני מעדיף שלא להעמיס עוד 30 מגה סתם. אתה יכול אולי לתת לי קישור?
תודה אבל תאמין או לא אין לי אי סיק יו!!!!! פשוט אני מעדיף שלא להעמיס עוד 30 מגה סתם. אתה יכול אולי לתת לי קישור?
V voguemaster New member 7/2/02 #6 אין לי מושג איפה ניתן להוריד כיום הצעתי באיסי כי יש לי את TASM 5, או 5.5, כבר שכחתי.. אלי