ASM

  • פותח הנושא Gezer
  • פורסם בתאריך

Gezer

New member
ASM

מישהו יודע איפה אפשר להשיג masm 6 לדוס????????????
 

voguemaster

New member
הצעה

כדי לכתוב תוכניות לדוס או כדי לכתוב תוכניות ל-WINDOWS ? איך שלא יהיה, לדוס עדיף TASM, החל מגרסא 3 (נדמה לי שאין בעיה להוריד מ-BORLAND את גרסא 5..), ועבור תכנות ב-WIN32, הרבה יותר עדיף לעבוד עם MASM6 ומעלה.. אלי
 

Gezer

New member
דוס!

אני רוצה לכתוב לדוס! איפה אני יכול להוריד מהדר כמו שצריך שלא עולה 1000000$??? תתנו קישור בבקשה
 

voguemaster

New member
אם יש לך איסיקיו, צור קשר

המספר רשום בכרטיס שלי.. אני שמח תמיד לעזור לכל מי שמתעסק ב-ASM. אלי
 

Gezer

New member
תודה אבל

תאמין או לא אין לי אי סיק יו!!!!! פשוט אני מעדיף שלא להעמיס עוד 30 מגה סתם. אתה יכול אולי לתת לי קישור?
 

voguemaster

New member
אין לי מושג איפה ניתן להוריד כיום

הצעתי באיסי כי יש לי את TASM 5, או 5.5, כבר שכחתי.. אלי
 

Gezer

New member
אתה

יכול אולי לשלוח לי את זה באי מייל או לעהלות את זה לאינטרנט???
 

voguemaster

New member
תן כתובת שיכולה להכיל 6 מגה לפחות

שלח לי מסר עם הכתובת... אלי
 
למעלה