Asia_2001_-_Amnesia - אהבתם?

  • פותח הנושא RN2
  • פורסם בתאריך

goaguy

New member
הוא התכוון

שאין שם טראקים חדשים , רק הבסט של הטראקים שלו נמצאים שם.
 

goaguy

New member
עדיין הוא בחר

מה להכניס ומה לא....... והטראקים שאתה אוהב , לא בהכרח שהוא אוהב אותם :)
 
למעלה