ARRRRRGGGGH לפורום יש כבר שני דפים פעילים, והמאניאק שקורא לעצמו מאסטר יודה אפילו לא טרח להגיד לי שבפורום כבר נפתח. בכל מקרה שיהיה שיהיה לך בהצלחה עם הפורום. אבל אני עדין כועם AAAARRRGGGH