ARRRRRGGGGH

Larik

New member
ARRRRRGGGGH../images/Emo46.gif

לפורום יש כבר שני דפים פעילים, והמאניאק שקורא לעצמו מאסטר יודה אפילו לא טרח להגיד לי שבפורום כבר נפתח. בכל מקרה שיהיה שיהיה לך בהצלחה עם הפורום. אבל אני עדין כועם AAAARRRGGGH
 

Master Yoda

New member
|ARRRRRRGGGGH../images/Emo153.gif

!!!I AM THE MASTER!!! אני פרסמתי בפורום!!! ואתה יודע כמה אנשים אמרו לי להגיד להם "ברגע שהפורום נפתח"?! יותר מידי. שכחתי.
 
למעלה