arc extreme - עדכון מהשטח

matar

New member
arc extreme - עדכון מהשטח

לאחר יום די מעייף אתמול, הגענו בשעה 21 בערב לקלאב, הצוות קיבל אותנו ודאגו לנו לארוחת ערב מצוינת
קיבלנו חדר זוגי בתור חדר סינגל שזה מצוין.

היום הראשון של הגלישה התחיל עם מזג אוויר מעונן חלקית עם שמש מידי פעם.
השלג שעולים מעל גובה 2000 מעולה.

אחרי הפסקת האוכל והחלפת קבוצה ( מ 3B ל 3A, יצאנו לגלוש והגענו עד המעלית שמחברת ללה פלאן, התחיל ערפל + שלג שממשיך גם עכשיו, מקווה שבלילה יירד הרבה, כי מרגישים שחסר שלג.

מחר אמור להיות מעונן וביום רביעי שמש
 

alonaski

New member
תודה על הדיוח!! תמשיך כל יום!


מי זה "הגענו" ו"קבלנו" חדר זוגי במקום סינגל? אתה יחיד בבוצת זוגות?
יש נציגים ישראלים בצוות הקלאב?איך התפוסה?
איך הארוחות?
 

matar

New member
פרטים

אנחנו קבוצה של 4, 2 מאיתנו עם חדרי סינגל.
לא ניתקלתי בצוות ישראלי בקלאב.
האוכל מעולה ובשפע
לפי ההרגשה הקלאב בתפוסה מלאה , הרוב ישראלים, מעט בריטים וצרפתים
 

natyh

New member
יפה הקלאב חי מישראלים .

האירופים משתכנים במקומות אחרים, די ברור , אז גל הביטולים כן היה של ישראלים למרות הכחשות של סוכנים מסוימים .
 

alonaski

New member
הקלאב משווק אצלנו טוב מאוד!

והאירופאים שבוחרים את המלונות הפרטיים, יודעים מה טוב!
 

elotan

Member
לקחת שם את ה WIFI שלהם ב 20 יורו?

יש קליטה טובה גם בחדרים?
 
למעלה