יש שני דברים עיקרים
1. שמירה של settings שונים. ב-app.config (מספר פלאפון של Users שונים) 2. קריאה של -settings. אני יודע שיש אוביקט חדש בשם conifgurationmanager אבל משום מה אצלי הוא לא מופיע.(למרות שיש using system.conifguration) אז אני מחפש מאמרים שיעזרו בכלל להתמודד עם app.config והסוגיה של שמירה ב-xmldocument. תודה מראש