app.config ב-VS2005

lillitush

New member
app.config ב-VS2005

משיהו מכיר מאמר טוב?להוספה ולראיה של keys. אין הרבה ברשת...
 

Justin Angel

New member
קה פרובלמה מואי צ'יקיטה?

דרך העבודה עם קבצי config השתנתה רבות בדוט נט 2.0 (System.Configuration עבר מתיחת פנים רצינית). לא הבנתי קודתית מה אתה מנסה לעשות?
 

lillitush

New member
יש שני דברים עיקרים

1. שמירה של settings שונים. ב-app.config (מספר פלאפון של Users שונים) 2. קריאה של -settings. אני יודע שיש אוביקט חדש בשם conifgurationmanager אבל משום מה אצלי הוא לא מופיע.(למרות שיש using system.conifguration) אז אני מחפש מאמרים שיעזרו בכלל להתמודד עם app.config והסוגיה של שמירה ב-xmldocument. תודה מראש
 
למעלה