All Star

amitooshacham

New member
נכון!

סוזן ניצחה עם 51 אחוזים בשובר השיוויון, לעומת 49 אחוזים של קולין! ועכשיו נפתח הסקר לגברים של העונה השניה, ובינתיים ג´ף מוביל עם 51 אחוזים, קולבי מקום שני עם 40 אחוזים, וכל שאר השורדים עם אחוזים ממש מעטים..
 

amitooshacham

New member
All Star

אחרי השמועה על כך שהישרדות אול סטאר תהיה העונה התשיעית, אתר הישרדות אמריקאי ערך סקר בין הגולשים שלו, ושאל מי הם רוצים שיהיו השורדים באול סטאר. כל שבוע הם מעדכנים את הסקר, לפי סדר עונות ולפי סדר גברים ונשים. למשל, הסקר הראשון היה לגברים בעונה הראשונה. הסקר השני לנשים בעונה הראשונה וכך הלאה. בינתיים, תוצאות סופיות לסקר הראשון נגלו: והמנצח (זה רק סקר, זה לא אומר שהוא באמת ישתתף) הוא: רודי עם 56 אחוז מהקולות. במקום השני גרג עם 16 אחוז ובמקום השלישי ג´רבס עם 14 אחוז. שבוע הבא אני אפרסם את תוצאות הסקר של הנשים בעונה הראשונה.
 

אוֹסי א

New member
באמת איפה? ולמה לא ידענו קודם,

כדי להצביע לדרק כמובן? חמור מאוד.. (זו אני, אגב.. (מי זה אני?) אני בוחנת כינוי חדש.. מה אתם אומרים?)
 

Shai B

New member
לפי דעתי, הוא לקח את הסקר מהאתר....

Survivornews.net. יש למטה קישור עם הסקר של הבנות, אך חשוב להזהיר שהאתר מוצף בספויילרים מכל סוג שהוא לגבי העונה החמישית. ד"א, אוסי, אהבתי את הכינוי החדש. מאוד מקורי
.
 

Outlast

New member
כן, אה?

טוב, בינתיים אני עוד עם זה (קשה לי להיפרד..
), אבל אין לדעת מתי אני אפציע בכינוי חדש..
ורגע, פספסתי את ההזדמנות להצביע לדרק??? כמה טראגי!
 

eladfr

New member
רק לא רודי!!

רק שלא נצטרך לסבול את רודי בעוד עונה הוא ממש נאחס!! הכי נורמליים הם גרג וג´ואל גם ג´רבס מגעיל שון מטומטם והשאר לא מעניינים!
 

amitooshacham

New member
שי צודק

הסקר הוא מהאתר Survivor News אבל לא כדאי ללכת לשם, כי הוא מלאא בספוילרים. אז במקום להיכנס, אני (או כל מי שרואה את העונה החמישית) יביא לכם את תוצאות הסקר.
 

amitooshacham

New member
תוצאות לחלק 2

סקר של בנות העונה הראשונה מגיע לסופו. התאריך האחרון היה אתמול, אבל בסוף הסקר היה שיוויון בין שתי בנות: קולין וסוזן עכשיו יש את הסקר המכריע (שבינתיים קולין מובילה בקצת), ועוד מעט (לא יודע מתי) יתגלו התוצאות הסופיות.
 

eladfr

New member
מה?????

טוב, זה היה די ברור שקולין תהיה בין המובילות (ואני מקווה שהיא תזכה) כי היא היתה הכי חמודה מכל העונות (אפילו קצת יותר מאליזבת) אבל סוזן???? היא היתה ממש מפלצת במראה וגם באופי! אתם זוכרים איזה ענק הטבור שלה? כמו בריכת שחיה!מה שכן היא היתה מצחיקה ואף אחד לא ישכח מה שהיא אמרה לקלי בפרק האחרון. גם ממש אהבתי את ג´נה ואיך התאכזבתי שהיא עפה! גם קלי נחמדה למרות שהיא ממש ממש ממש מכוערת
 
למעלה