החברה הזאת פשוט פשלונרית סדרתית
היא הכריזה באיזה עמוד עלום באתר שלה על טיסת הפרידה אותם ניתן היה להזמין אך ורק.... בטלפון! טיסה ב-2016 שאי אפשר להזמין באי מייל או באתר, אלא רק בטלפון. יש שרשור עצבני ב-airliners.net בו נוסעים התלוננו שהמספר היה תפוס או מנותק כל היום, ואף אחד לא הצליח להשיג כרטיס לטיסה הבודדת, כולל נוסעים מתמידים בסטטוסים הגבוהים ביותר שיש לאייר פראנס.
הם בטוחים שהמטוס פשוט הוזמן כמעט כולו לעובדים, אנשי הנהלה ופרוטקציונרים למיניהם, בלי אפשרות של ממש לתת לנוסעים ולחובבי התעופה להיפרד ממנו. גם סוכני נסיעות ואנשים מנוסים יותר לא הצליחו להשיג מקום על הטיסה.
עכשיו תשוו את זה למה ש-KLM עשתה עם הפרישה של ה-MD11: שלוש טיסות פרידה, מסע יח"צ לא נורמלי ופסטיבל שלם לחובבי התעופה שעשה הרבה יח"צ טובים ל-KLM וגם הכניס לא מעט כסף (כל כרטיס לטיסת הפרידה שנמשכה שעה ורבע כל טיסה נמכר ב-111 אירו).