Air France נפרדת מהג'מבו

ונפלון

New member
החברה הזאת פשוט פשלונרית סדרתית

היא הכריזה באיזה עמוד עלום באתר שלה על טיסת הפרידה אותם ניתן היה להזמין אך ורק.... בטלפון! טיסה ב-2016 שאי אפשר להזמין באי מייל או באתר, אלא רק בטלפון. יש שרשור עצבני ב-airliners.net בו נוסעים התלוננו שהמספר היה תפוס או מנותק כל היום, ואף אחד לא הצליח להשיג כרטיס לטיסה הבודדת, כולל נוסעים מתמידים בסטטוסים הגבוהים ביותר שיש לאייר פראנס.
הם בטוחים שהמטוס פשוט הוזמן כמעט כולו לעובדים, אנשי הנהלה ופרוטקציונרים למיניהם, בלי אפשרות של ממש לתת לנוסעים ולחובבי התעופה להיפרד ממנו. גם סוכני נסיעות ואנשים מנוסים יותר לא הצליחו להשיג מקום על הטיסה.
עכשיו תשוו את זה למה ש-KLM עשתה עם הפרישה של ה-MD11: שלוש טיסות פרידה, מסע יח"צ לא נורמלי ופסטיבל שלם לחובבי התעופה שעשה הרבה יח"צ טובים ל-KLM וגם הכניס לא מעט כסף (כל כרטיס לטיסת הפרידה שנמשכה שעה ורבע כל טיסה נמכר ב-111 אירו).
 

lir67

New member
ולאיזה עוד פאשלות אתה מייחס את זה?

באמת KLM עשו פרידה מדהימה. הגיע לו... ל MD11
 

deviddson

New member
האם החברה נפרדת מכל צי ה 747 שלה?

ומה בנוגע לאל על?
זכור לי שמישהו כתב בפורום שאחרי שאל על תקבל את ה787 החדשים
היא תיפרד מה 747 שלה
האם זה נכון?
 

omerlich

New member
AF אכן נפטרת מכלל צי ה744 שלה..

לגבי אלעל:ה787 מחליפים את ה 744+763..
ראשונים לצאת משרות ב 2017 הם ה ELE/ELH ובהדרגה שאר צי הג'מבואים..
ה767 שווקא האחרונים שיצאו משירות.
 

DorSht

New member
אני קראתי על זה שELA ייצא משירות שנה הבאה

מעניין.
מה שאני לא מבין עד עכשיו זה איך 787 יכול להחליף מבחינת קיבולת את ה744?
 

ofleisher

New member
כנראה שאין כוונה להחליף

קיבולת ....אלא מטוסים אם ייכנסו יותר מטוסים מאלו שיוצאים על הקווים האלו אז סה"כ התעבורה יכולה לגדול, ייתכן שמחפשים\ממתינים לעיסקה טובה גם על 748...ימים יגידו
 

deviddson

New member
אז זהו? נגמרה התקופה של ה 747 באל על?


ואני לתומי חשבתי שהם יקנו עוד כמה מטוסים מה 747 ואולי גם את ה A380
חבל!
 

omerlich

New member
לא הייתי בונה על ה748..מטוס כישלון

למה שאלעל תקנה מטוס שהוא פלופ מסחרי עצום שרק 3 חברות נוסעים הזמינו אותו<?
אל תשכחו שאלעל מחזיקה באופציות ל 787-10 נראה לי שיממשו אותן כדי להחליף את ה772/ להגדיל קיבולת אם צריך...
כל המהלך של רכישת ה 787 היה כדי לצמצם את עלויות התחזוקה והחזקת ציי טייסים נפרדים.
עם כניסת ה 787 לשירות באלעל יהיו רק 2 קבוצות טייסים:צרי גוף ורחבי גוף (ה787 וה777 הם על אותו דירוג,טייס יכול להטיס את שני המטוסים על אותו רשיון)
 
למעלה