Actions ב-PhotoShop 7

חשנגה

New member
Actions ב-PhotoShop 7

לא מצאתי פורום מתאים אחר לצורך הנושא אז קבלו את התנצלותי מראש. האם ניתן להכיל Action על כל התמונות הפתוחות ב-PhotoShop 7? אם כן אשמח לדעת איך... תודה
חשנגה
 

סֵג

New member
לא נראה לי

אבל אפשר כמובן להפעיל אקשיין על כמה קבצים. בעצם, אם כשתמונה נסגרת בפוטושופ הפוקוס עובר לבאה אחריה, אולי פשוט להריץ את האקשיין כשבסופו פקודה של סגירה התמונה והפעלת האקשיין מחדש יעשה את העבודה. note to self - צריך לבדוק את זה. (הפורום המתאים לשאלה הזו הוא גרפיקה ודפוס.)
 

ejay

New member
אפשר בהחלט

File - automate - batch יש לבחור את הaction הרצוי, ולבחור באפשרות opened files בשדה הsource .
 
למעלה