ACER DELL LG LENOVO THINKPAD

ACER DELL LG LENOVO THINKPAD

מה ההבדל במחשבים של כל החברות שציינתי למעלה? למה מחשב של LENOVO עם מפרט זהה למחשב של LG עולה יותר? מה דעתכם על החברות הללו?
 

יאיר B

New member
אני אענה לך בשאלה:

למה מרסדס עם מפרט זהה לסובארו (נניח אותו נפח מנוע, אותו גיר, וכל שאר הנתונים אותו דבר) עולה יותר? אותה התשובה מתאימה גם למחשבים.
 

Jan22

New member
בעיקרון כן

כשאתה קונה THINKPAD אתה משלם על המאסיביות של הנייד (המארז יותר חזק משל השאר) ועל השם ''IBM'' (=אמינות+שירות לקוחות מצויין).כשאתה קונה ACER,DELL,LG אתה משלם על הקופסא. (בלי לפגוע בבעלי LG ,ACER ,DELL !).
 

laptopzol

New member
ב DELL אני מוכן לשלם כדי לותר על הקופסא

בלי לפגוע ( כי יש לי דל ) , העיצוב הוא לא הצד החזק של דל . ועוד משהו לא תמיד מה שיותר יקר יותר טוב , לפעמים זה סתם מותגיות אבל מה שלמדתי ב100% זה שאם משהו זול יש לזה מחיר באיכות גם אם אתה לא רואה את זה במבט ראשון . -גיל
 

nova

New member
יש הבדלים רבים

שכוללים דברים כגון: * החומרה עצמה * המארז - הפרקטיות, העמידות והגימור * חבילת התוכנות * השירות כלומר, הנתונים היבשים מהמפרט עשויים להיות זהים, אך חוויית השימוש במחשב עשויה להיות שונה למדי בין חברות שונות.
 

Jan22

New member
אמינים ?

לדעתי לא מכיוון שהם שבירים יותר ויפים יותר (=יותר דגש על יופי מאשר על מאסיביות ,ויש אנשים שמעדיפים את ההיפך!).
 

Ice Age

New member
הכל מיתוסים

ה-LGים אמינים ולא שבירים. אצלנו בחברה הם מחזיקים מעמד לא פחות מ-HP, ACER וטושיבה.
 

Jan22

New member
ומי קבע בדיוק !?

אם אני מכיר ארבעה LGים שבירים אז זה מספיק לי ! תשווה בין LG לTHINKPAD .הראשון לא מתקרב לרמה של השני .
 

Ice Age

New member
לא נראה לי שמישהו עשה מבחן השוואתי

אבל מבין כל ה-LGים שאתה מכיר כמה אחוזים נשברו לעומת HP למשל? אני טוען שאצלנו יש גיוון במותגים, ומהניסיון שלי ה-LGים החזיקו לא פחות טוב מהשאר (אם כי אין לנו IBM בכלל).
 

Jan22

New member
אני מניח שתמיד יהיו האנשים שיעשו

טסטים לניידים (אם עושים למכוניות בימנו ,אז לפטופ זה כלום לעומת ..). אני רק אומר שמבין כל הניידים שיצא לי לראות (ופחות או יותר ראיתי לא מעט) הLGים השבירים ביותר. HP לא קשורים ,יש להם ניידים מצויינים.
 
למעלה