מפיך ל"ה' "sarika
הינה גם בעברית. אנא ה' הושיעה נא: אנא ה' הצליחה נא: הצליח דרכינו, הצליח לימודנו. ושלח ברכה, רוחה והצלחה בכל-מעשהידינו. ואימרו אמן. ואל תשקכח את התינוקות שלא יודעים להסביר איפו כואב להם. עם התפילה של sarika גם,כמו תפר כפול, נקוה שהתפילה תיהיה חזקה יותר. רק ש"ה'" יכנס לפורום לאדינו ויקרא את ברכותנו וגם יעסם אותם,אינשאלה!