Sakai Shana
New member
A new one~!
אע, היי! ...כן. [וואו, כבר שכחתי איך כותבים הודעות חדשה.] שאנה, 13 וחצי- כיתה ח', הכרתי את הימ דרך הלן, אהבתי.
Shana אומר/ת: ...מה לכתוב בהודעת 'חדשה'? |נופלת| MissStigma. אומר/ת: שאת חדשה וכפרעלהלן? [כפרעל הלן.|
] וגם- Shana אומר/ת: לוסי, אני מצטרפת להימ ומפגינה את זה שאני והלן מכירות ואני לא רוצה לקפח אותך כי אני מכירה גם אותך. @@ The used Lucy; Pray for rain. אומר/ת: טוב. ._. The used Lucy; Pray for rain. אומר/ת: אבל תעשי הודעת חדשה כבר. -.- חפרתי. |אומו|
אע, היי! ...כן. [וואו, כבר שכחתי איך כותבים הודעות חדשה.] שאנה, 13 וחצי- כיתה ח', הכרתי את הימ דרך הלן, אהבתי.