A NEW KID IN TOWN

A NEW KID IN TOWN

טוטו. לא ממש A NEW KID IN TOWN , אבל בהחלט KID, ובהחלט שינוי מרענן. ה"ילד" (ירון שלו), לא ממש חדש בביצת המסעדנות. אבל עדין ילד(26) עם נסיון מכאן ועד קצה הבר (שלום קדוש, ארקדיה, רושפלד, רפאל). סרנו בצהרים לטוטו. הוא הביא את היין, ואני לא הבאתי את ג'ורג'... כפתיח - לחם בעל קרום נפצוצי, איולי וזיתים מצויינים. בינתיים ציננו לנו את היין בשמפניירה.
ראשונות: לי
אנטיפסטי ירקות אנטיפסטי מפתיע. תשאלו, מה כבר יכול להפתיע באנטיפסטי? עובדה. הופתענו. חציל שלם שעליו מונחים פלפלים "מגולגלים" לתוך עצמם ומגוון בייבי ליווס (בייבי אמיתיים שלא הוספיקו לגדול) ומעל הכל היזו שמן זית ומעט טאפאנד זיתי קאלאמאטה. כמה פשוט ככה גאוני וטעים. לממול(לאלו התוהים לפירוש המילה המוזרה - לזה שישב ממול=לממול)
סלט קלאמרי קר על סלט חצילים ים תיכוני מנה נאה במראה ובגודלה. הקלמרים "עשויים בדיוק רב", כדברי הממול. החצילים והבייבי ליווס(אין לזה איזה שם עברי?עלעלים??) , בתיבול עדין ומצויין (זנבתי לו..) עלי מנטה שנוספו לבייבי, הוסיפו עניין לסלט. מנה מצויינת.
עיקריות לי
ניוקי עם ערמונים קלויים , חמאה , מרווה ושמן כמהין לבנות ומעל גזיזי פרמזן. מותר להגיד כאן "מנה בתזונה, סוף העולם ושמאלה"??
אז זה מה שיש לי להגיד עליה! ניוקי עננים, ערמונים ורוטב מתקתק. הגנתי בחירוף נפש על הצלחת. לא נשאר אף ניוק ולא שביב של ניוק לא ערמון ולא בן בנו של ערמון כלום. נאדה. תם ולא נשלם. I'll Be Back...... לממול
ריזוטו עגבניות תמר לחות , מעט צ'ילי , זעתר ופירות ים טריים מהים התיכון על הריזוטו נחו סרטן(מחולק לשניים), ג'מבו שרימפס וקלמארי המנה יפיפיה. הממול אהב מאד את המנה על אף שלטענתו הסרטן נשלק לפרק זמן קצר מידי. הוא גם הקפיד להחזיק מזלג במצב היכון על כל שודד(במקרה זה שודדת) שלא יבוא. הריזוטו comme il faut נאכל עד תום. בתוספת היין המצוין שהבאנו - חגיגה מושלמת.
קינוח לממול אספרסו לי פנקוטה קרמל עם בננות וקפה עם עם קרמבל קפה מנה יפה מאד. אהבתי מאד את הקרמבל והקרמל (שהיה מאד מדויק ולא מריר) פחות אהבתי את הבננות המקורמלות (אולי אם היו מקורמלות ומקוררות מצבן היה טוב יותר) אבל התוצאה הסופית של שילוב מרקמים וטעמים היה מצוין. "מבחן המים" - קנקני מים עם פלחי לימון מוכנים על פי בקשת הקהל. ההגשה - בכוסות. משהו על העיצוב של המקום. מה עבר לו בראש למעצב הזה. או לחילופין מי התעלל בו כשהיה קטן? המקום צפוף. צפוף מידי. השירות - מעולה! צוות ע-נ-ק של מלצריות חטובות ודקות כגבעול. (לא נצפו מלצרים מסוקסים) צוות קשוב שאינו סובל מעיוורוניטיס, מקצועי וגמיש. נחזור. בטח שנחזור. עוד לא אכלנו מהכל.
 

naamutzi

New member
נשמע מעולה

מותר לדעת כמה יצאה הארוחה? יש עסקיות צהריים?
 
זו היתה עיסקית צהרים

כ-150 ש"ח מחיר העיסקית כמחיר המנה העיקרית והיא כוללת גם מנה ראשונה. ארוחת ריזוטו עגבניות עם פירות ים + מנה ראשונה=80 ש"ח ארוחת ניוקי +מנה ראשונה= 52 ש"ח בעסקית יש מבחר גדול מאד של מנות עיקריות לבחירה.
 
למעלה