מוטי מנתניה
Active member
השאלה האמיתית היא
מישהו זוכר מתי פעם אחרונה הקימו בארץ מפעל שמייצר משהו ותושב שדרות יכול לעבוד בו?
השאלה האמיתית היאכמה אנשים נוסעים מבאר שבע לאשקלון?
קשה לי להבין איך אתה משווה למודיעין, בית שמש ורחובות. אוכלוסייה: אופקים - 24,000 שדרות - 20,000 נתיבות - 27,000 מודיעין - 74,000 בית שמש - 79,000 רחובות - 113,000 התחנות משלוש הערים האלה קרובות יחסית לת"א, ברור שיהיה ביקוש. תושב אופקים יגיע לאשקלון אחרי 50 דקות? ואז עוד 50 דקות לת"א? קצת המתנה באמצע, נסיעות בתוך ת"א, ואנחנו מדברים בקלות על מעל שעתיים לכיוון אחד, לא שאני מתנגד בצורה נחרצת למסילה הזאת, אבל היא לא נותנת שום שינוי מהותי לגבי התעסוקה של התושבים בעיירות האלה. שינוי מהותי לגבי תושבי אופקים יהיה אם יוכלו למצוא עבודה בבאר שבע, במרחק חצי שעה נסיעה (במקרה זה, לא ממש משנה אם זה אוטובוס, רכב, או רכבת). לגבי תושבי נתיבות - באשקלון או בקרית גת. אוקיי, רשמתי - באר שבעים צריכים לחפש עבודה 10 דקות הליכה מעזריאלי. בסדר. אנחנו מדברים על סדרי גודל שונים. אני רואה בעיני רוחימיליון איש בב"ש וסביבותיה עוד 20 שנה. אתה מדבר על עוד 10,000 איש.
מישהו זוכר מתי פעם אחרונה הקימו בארץ מפעל שמייצר משהו ותושב שדרות יכול לעבוד בו?