לעע
א אביחי 33 New member 2/9/05 #17 תודה מיכלי..../images/Emo140.gif ת'כלס היא צודקת בכתבה הזו.... מותר לה שלא יפרסמו את הפרסומת הזו, אלו זכויות היוצרים שלה, והיא באמת לא מתייצגת שמה כבחורה רצינית כמו שהיא.
תודה מיכלי..../images/Emo140.gif ת'כלס היא צודקת בכתבה הזו.... מותר לה שלא יפרסמו את הפרסומת הזו, אלו זכויות היוצרים שלה, והיא באמת לא מתייצגת שמה כבחורה רצינית כמו שהיא.