6 טיפים שיעזרו לך לשמור על התכשיט שלך

תוכן-מקודם

Member
מנהל
תמונה1.png
קרדיט תמונה יח"צ

נשים משקיעות מאמץ בבחירת התכשיטים שלהן ע"פ הטעם והסגנון האישי, יש נשים שישקיעו בחיפוש נרחב אחר התכשיט הייחודי הזה שלא רואים בכל מקום, יש שאוהבות את הסגנון המיושן (וינטג'), יש את הטרנדים החמים של כל עונה ועוד. ישנה חלוקה דיי ברורה- נשים שמעדיפות תכשיטים עם נוכחות ונשים שאוהבות את הסגנון הקלאסי העדין אבל כמובן שתמיד יש את אלו אשר יתחברו לשניהם.
בין אם את משקיעה כסף רב על תכשיטים או שאת אוהבת להתחדש בתכשיטים זולים יחסית ואוהבת להתחדש באופן קבוע, גם אם מדובר בתכשיטים טרנדיים או בתכשיטים על זמניים שאת אוהבת כל כך, ברור שתרצי לשמור עליהם וכמה שיותר זמן!
השקעה זו השקעה. במיוחד כשמדובר בסגנון האישי שלך.

סיפור קצר ונתחיל,​

היה לי זוג עגילי חישוק שאני כל כך אוהבת. הם לא יקרים במיוחד, אבל הם בעיצוב מיוחד והם שרדו איתי לאורך שנים. יום אחד הלכתי לשבת עם חברה בחוף וענדתי אותם. לא שמתי לב מתי זה קרה אבל כאשר הגעתי חזרה לרכב, שמתי לב שעגיל אחד איננו. הסוגר כנראה נפל וכך מצאתי את עצמי עם עגיל בודד. הלכתי וחזרתי על אותו השביל על מנת למצוא אותו, אך ללא הצלחה. העגיל שכן שרד נשאר איתי ברכב והתחלתי בחיפושים אחר זוג עגילים דומה.

אז למה אני מספרת לך את כל זה?​

כי רק את תוכלי להבין אותי!
כי מעבר לשימור, את מבינה את החשיבות הרבה שיש לתכשיטים. שלא נדבר על ערך סנטימנטלי
כי לשמור על התכשיט לא בהכרח חייב לדבר רק על הניקיון, אלא הגנה עליו מפני נזק או אבידה
כי אני אוהבת לתת ערך מוסף במאמרים שלי. ואת מרחק כמה שורות מלהינות מטיפים חשובים על איך לשמור גם על היופי של התכשיטים שלך.
כי בעדיתא אונליין יש מגוון כל כך רחב של תכשיטים ושם מצאתי עגיל ממש דומה לשלי. ואין מאושרת ממני! אגב, תוכלי למצוא שם גם תכשיטי זהב 14K, גם כסף 925 וגם ציפוי זהב.

טוב אז עכשיו אפשר להגיע לנושא לשמו התכנסנו היום,​

על תכשיטי זהב 14K אני פחות אדבר במאמר זה, כי הם מעט פחות רגישים לחומרים מסויימים.
אבל תכשיטי כסף ותכשיטים בציפוי זהב דורשים יותר הגנה ורגישות.

הטיפים של עדיתא לשמירה על התכשיטים שברשותך:​

מטלית ניקוי- פיתרון טוב וזול, ניתן לשים בתיק ולקחת איתך לכל מקום. מדובר במטלית ניקוי מיוחדת אשר אינה שורטת ומחזירה את הברק לתכשיט.

הוראות שימוש: יש לעסות את התכשיט בעדינות ובזהירות. בסיום השימוש במטלית, יש להחזירה לאריזתה המקורית על מנת לשמור על יעילותה.
תמונה2.png
קרדיט תמונה יח"צ

אמצעי זהירות- תכשיטי כסף ותכשיטי כסף בציפוי זהב נוטים להשחיר, לכן יש להימנע בעיקר ממגע עם חומרים כימיים כגון קרמים, בשמים וכדומה. כמו כן, בריכות עם כלור, בריכות גופרית וים עלולים להוות בעיה גם כן. המקלחת והסבון תורמים לניקוי התכשיט אך בשטיפת כלים, אמבטיות ממושכות וריסוס ישיר של בושם רצוי להסיר.
לחות- תכשיטי כסף ותכשיטים בציפוי נוטים להתחמצן מהאוויר והלחות ולכן רצוי לאחסן אותם בקופסת תכשיטים על מנת למנוע השחרה או שריטות. בהזדמנות זו אספר שבעדיתא תוכלי להינות מקופסת תכשיטים מתנה ברכישה מעל 500 ש"ח.
פעילות גופנית- מומלץ להוריד לפני אימון כושר או עבודה פיזית אחרת, על מנת לשמור על הנראות של התכשיט שלא יתעוות או יקבל מכה. אקסטרא המלצה- בשינה, ישנם תכשיטים אשר עלולים להתעוות גם כן. כגון: עגילים ארוכים, צמידים עדינים ושרשראות אשר עלולות להסתבך.
מים וסודה- שיטה אשר מיועדת לתכשיטי כסף ללא שיבוץ.
הנחיות: בשלב הראשון, יש לקחת קערת זכוכית ולצפות אותה בנייר כסף בחלקה הפנימי. יש להניח את התכשיט בקערה, במידה ומדובר בעגילים, רצוי שלא יגעו אחד בשני. בשלב השני יש לשפוך מים רותחים לתוך הקערה עד לכיסוי התכשיט ולהוסיף כפית סודה לשתיה. יש להמתין בין 2-3 דקות, להוציא את התכשיט בעזרת מלקחיים ולנקות בעדינות.
משחת שיניים- שיטה אשר מיועדת לתכשיטי כסף בלבד. שיטה קלה וביתית בעזרת מברשת שיניים ומשחה אשר מוציאה את השכבה השחורה שמצטברת. לתכשיטים בשיבוץ אבנים, יש לתת דגש על הניקיון עם המברשת על מנת שלא תישאר משחה בחריצים. אפשרות נוספת, להימנע.

אז אני באמת מקווה שנהנית מהמידע ושתוכלי להינות מהתכשיטים שלך לאורך זמן בזכות זאת.
אספר לך שאצלנו בעדיתא תוכלי להינות ממגוון רחב של תכשיטים בעבודת יד! על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר עבורך.

חברתנו מציעה תכשיטי זהב 14K, תכשיטי כסף 925 ותכשיטי כסף בציפוי זהב.

תוכלי להירשם למועדון הלקוחות שלנו ואף לקבל 50 ש"ח מתנה לרכישה הראשונה. וכמובן שתישארי מעודכנת בקולקציות החדשות ובמבצעים החמים!
משפחת עדיתא לשירותך בכל עניין או שאלה.

טלפון שירות לקוחות: 076-599-1174 | אימייל: [email protected]
 
למעלה