5

inbal287

New member
5../images/Emo88.gif

כתבו את חמשת הדברים שבשבילם ובגללם שווה להתחיל את השבוע
.
שבוע מעולה
.
 

inbal287

New member
השבוע שלי../images/Emo9.gif

יומולדת לגלי
כי הוא לא עמוס מדי
פיתוח קול
כי אני אסדר את החדר בסופ"ש
כי החבר
 

mikeys barking

New member
../images/Emo9.gif

אחרי שבוע נורא כמו שבוע שעבר, הגיע הזמן לשבוע טוב:
קורס..
בת"א עם חברה (ויש לי חתיכת ליסט של קניות X:)
סוף סוף שמים לי רסן -___-"
הולכת לישון אצל סבתא על חשבון לימודים P:
מכינה את המתנת יומולדת לחברה שלי (מחכה לזה כבר חצי שנה ^^") נממ...ויחד עם הדברים הטובים של השבוע העמוס, כמובן שאני משלמת מחיר כבד: דלקת גרון (כבר חודש), כאבי ראש, אף סתום, כאבי אוזניים, אין לי כסף בכלל (ואני צריכה לדחות בגלל זה כמה דברים
), מבחן, בוחן, והקורס שאני כ"כ שמחה לקראתו- הוא לצערי הקורס האחרון
שיהיה שבוע טוב לכולם
 
שישקבב.../images/Emo3.gif

1. מחר חופשת בגרות 2. בגרות בהבעה יום שלישי בשעה.. מתישו..
אני כבר אתעדכן.. ידוע לי רק שזה בצהריים...
3. יום שלישי בעקבות הבגרות אין לי 4 שעות ספרדית [הידד!] 4-5. אין לי.. אני מקווה שהשבוע יהיה טוב בכל זאת..
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo26.gif

1. תעודות יום רביעי 2. לצאת יום רביעי בלילה 3. אני מפתחת תתמונות של הטיול שנתי ושל אייה נאפה סוף סוף 4. יום חמישי אולי מסיבה 5. מסיבת גיוס לידיד שלי במוצאי שבת זהו..
 
למעלה