../images/Emo9.gif
אחרי שבוע נורא כמו שבוע שעבר, הגיע הזמן לשבוע טוב:
קורס..
בת"א עם חברה (ויש לי חתיכת ליסט של קניות X
סוף סוף שמים לי רסן -___-"
הולכת לישון אצל סבתא על חשבון לימודים P:
מכינה את המתנת יומולדת לחברה שלי (מחכה לזה כבר חצי שנה ^^") נממ...ויחד עם הדברים הטובים של השבוע העמוס, כמובן שאני משלמת מחיר כבד: דלקת גרון (כבר חודש), כאבי ראש, אף סתום, כאבי אוזניים, אין לי כסף בכלל (ואני צריכה לדחות בגלל זה כמה דברים
), מבחן, בוחן, והקורס שאני כ"כ שמחה לקראתו- הוא לצערי הקורס האחרון
שיהיה שבוע טוב לכולם