5.7

5.7

1. מילווקי (שיטס) 1.80 - פייראטס (גורזילאני) 2.20 2. פלורידה (קים) 3.20 - פאדרס (פיבי) 1.40 3. קאבס (מרשל) 1.80 - נאשינלס (ברגמן) 2.20 4. ג'ייאנטס (מוריס) 2.10 - רדס (ארויו) 1.80 5. אריזונה (דיוויס) 2.20 - קארדס (ווינרייט) 1.80 6. מטס (מיין) 1.80 - רוקיז (ג'נינגס) 2.10 7. אטלנטה (האדסון) 1.80 - דודג'רס (פני) 2.20 8. קליבלנד (סאבת'יה) 1.90 - דטרויט (ורלנדר) 1.80 9. טווינס (סלואי) 2.40 - יאנקיז (איגוואה) 1.60 10. טמפה (האוול) 3.00 - בוסטון (בקט) 1.50 11. בולטימור (בורס) 1.90 - וויט סוקס (Sאנקס) 1.80 12. איינג'לס (אסקיובר) 1.60 - טקסס (טהדה) 2.50 13. סיאטל (בטיסטה) 2.30 - אוקלנד (גאודין) 1.70 בונוס: סאבת'יה נגד ורלנדר. מי יעשה יותר... IP? ER? K? BB? מי יקבל את הW? ינון, אם לא תרצה לעשות את הבונוס הזה כדי לא לעשות מזל רע
, אתה מוזמן לעשות את הבונוס על שיטס-גורזילאני
בהצלחה
 

LADodger

New member
אתה בטוח שזה היה בטעות? ../images/Emo6.gif

או שהקמפיין שלך נגד פני נמשך?
סתם סתם...
 
ידעתי שאיכשהו תקשר את זה../images/Emo3.gif

פחדתי גם להמר על הפאדרס, כי ידעתי שישר תקפוץ עליי שאני מעז להמר על הפיצ'ר הכי טוב בליגה... סתם סתם
(לא החלק של הטוב בליגה, כן?)
 

LADodger

New member
זה בסדר, אפילו אני מהמר על המאדרס

דרך אגב, ראיתי איך כתשת את רוזנטל לחתיכות בוואלה.... חחחחחח ולא הבנתי את מה שכתבת בסוגריים - "לא החלק של הטוב בליגה, כן?"... לא הבנתי על איזה חלק אתה מדבר או מה אתה מנסה להגיד...
 

LADodger

New member
אהה החלק של המשפט. הבנתי.

חבל רק שפיבי מוכיח לך אחרת, לירון. האפס מתחיל לפוצץ את הבלון הנפוח של עצמו מתחילת העונה. ד"א, מה אתה אומר אסף - הולך להיות היום ב-פני VS האדסון משחק שדומה למה שהיה עם פני VS פיבי או שאחד מהם יהיה הרבה יותר דומיננטי? (יש לי תחושה שתגיד האדסון....)
 
פני יפתח להאדסון ת'תחת היום...

אף פעם לא התרשמתי יותר מדי מהאדסון... ועל איזה בלון נפוח אתה מדבר בכלל?!?! לבחור יש ERA של 2.20 , הוא מוביל את הליגה BY FAR בסטרייקאאוטס. הבחור תותח לא נורמאלי. לכל הרוחות, אני מבין את השנאה כלפי הפאדרס (שגם זה די מוזר לי כי אתה אמור להתרכז בלשנוא את הג'איינטס אבל שיהיה...) אבל כל אדם שמבין טיפה בבייסבול קולט שפיבי הוא פשוט אחד הפיצ'רים הכי טובים במשחק. זה לא איזה פיצ'ר שדופק חצי עונה של FLUKE. לפיבי יש סטאף מטורף וגם בעונות הקודמות הוא היה אחלה פיצ'ר. קצת כבוד בחייך.
 

LADodger

New member
בקשר לג'איינטס - הם סתם משעממים

חוץ מבונדס (שאני מאחל לו כל טוב... בניגוד לשאר הדודג'רס למיניהם). ובקשר לפיבי - אז אולי אני מגזים אבל מעצבן אותי שאתם חושבים שהוא יותר טוב מפני. לדעתי הוא לא. אם כבר לתת כבוד אז תנו אותו לו. עשיתי בדיקה קצרה שהעלתה שפני שיחק 11 משחקים מתוך ה-17 נגד קבוצות "מעל הממוצע" (500.), ואילו פיבי רק 7 מתוך 18. זה למשל מראה שפיבי הביא מלא Ks על קבוצות לא כאלה טובות (אם ה-Ks שלו כל-כך חשובים לכם).
 
אני מסכים עם אסף...

לגבי המשחקים, לא צריך להסתכל על המאזן של הקבוצות, כי זה לא מספר על ההתקפה שלהם. לפאדרס, למרות מאזן חיובי, יש חרא התקפה. המארלינס, למרות מאזן שלילי, מספר 4 בNL בראנס. נתון ה"Quality of Batters Faced" של בייסבול פרוספקטאס (נתון שעושה בדיוק מה שנשמע), מראה שיש הבדל של 0.003 בOPS לטובת פני. הבדל זעיר ולא משמעותי. סה"כ, כמו שאסף אמר, הוא אחד הפיצ'רים הטובים במשחק, אני אישית HIGH עליו יותר מאחרים והוא בפנטזי שלי כבר שנתיים, קח שאני אישית הייתי לוקח אותו לעתיד לפני כל פיצ'ר חוץ מסנטנה, אבל זה אני ואולי באמת אני OVERRATING אותו. פני, לעומת זאת, אין לו את ההיסטוריה שתומכת בעונה שהוא שם...אז כן אני חושב שזה די FLUKE...אולי זאת עונת פריצה באמת אבל עדיין הוא בטח לא יסיים עם ERA נמוך מ2.80.
 
הממ לא הייתי אומר שזה FLUKE...

האמת שאני יותר חושב בכיוון של עונת פריצה של פני. תמיד היה לו את הFILTHY פסט בול של ה98 MPH (גם 100 נראה לי לא מעט). הוא פשוט לא ידע להשתמש נכון בפיצ'ז שלו. גם העובדה שהוא סטארטר הוא היה צריך להוריד את הפסט בול לאיזור ה94 כדי להחזיק מעמד יותר אינינגס. הוא תמיד אבל יכול להעלות את המהירות לאיזור ה97-98 THOUGH. אני אוהב אותו בסך הכל.
 
אני פשוט לא רואה מה עד כדי כך שונה...

הK/9, BB/9 לא שונים במיוחד...ההבדל הוא בעיקר בH/9...וזה יכול להיות סתם מזל...וגם כמובן הHR/9...שניים בלבד ב100 ומשהו אינינגים זה לא אנושי ובטח לא ישאר ככה...זה נכון גם לגבי פיבי, אגב. שניהם מרשים איזה 2% HR לפלייבול וזה משהו שלא נשאר ככה... אז אישית אני חושב שיכול להיות שהוא יביא איזו שנה מדהימה השנה ויחזור לעצמו שנה הבאה, עם HR/9 יותר נורמלי...לפעמים קורות שנים של FLUKE כאלה מבחינת HRים (ראה ג'וש בקט שנה שעברה).
 

LADodger

New member
אפשר להגיד שהחצי הראשון של פני משנה שעברה

דומה לשנה זו, אז הוא סיים עם 10-2 עד האולסטאר עם 2.92 ERA (שזה גם מכובד), והצליח להיכנס בתור ה-SP באולסטאר. ככה שזה ממש לא FLUKE. הבעייה הייתה שהוא נחלש וסיים עם מאזן 16-9 ו-4.33 ERA אחרי החצי השני. והיכולת הטובה של החצי הראשון באה אחרי שנת 2004 טובה מאוד (3.15) בפלורידה ו-LA, ואחרי שנה בינונית מינוס של 2005 (3.90). לעומת זאת פיבי נתן שנתיים ראשונות חלשות ב-2002, 2003, שנתיים מצוינות ב-2004, 2005 (2.27, 2.88) ואחריהן שנה חלשה מאוד ב-2006 עם 14 הפסדים ו-4.09 ERA. ככה שלסיכום אין פה FLUKE מצד פני, אבל הוא גם עדיין לא מספיק יציב ונקווה שלא יעשה סלאמפ אחרי האולסטאר כמו שנה שעברה. מבחינת פיבי - אחרי שנתיים ראשונות חלשות במייג'ורס הוא נתן שנה שלישית חלומית ואחריה עונה טובה גם-כן, אך בשנה שעברה הוא היה חלש באופן בלתי-מוסבר. כנראה שהשנה הוא חזר לעצמו. הימור ה-ERA שלי לסוף השנה: פיבי 2.70-2.99, פני 2.80-3.09. מעכשיו אני לא מדבר יותר על אף אחד מהם כי חפרנו את זה יותר מדי. זה היה סיכום שלי כדי שמעכשיו לא נתעסק בזה יותר.
 
משהו לא בסדר בסדרי גדלים שלך...

שנה חלשה מאוד זה לא 4.09. שנה חלשה מאוד זה 5 ERA לפחות. שנה בינונית מינוס זה 4.10+ ERA. כשהיה לפני 3.90 ERA זה אחלה של דבר. 2.88 ERA זה לא עונה טובה.. זה עונה מצויינת. אתה חייב להבין את זה. תכנס קצת לפרופורציות. 2.27 ERA זה מדהים פשוט.
 

LADodger

New member
בסדר, כנראה שהשתמשתי בסדרי הגדלים שלהם ולא של

פיצ'ר ממוצע. וחלאס עם הביקורת!! נמאסתם עליי.
 
יא אללה תפסיק להתנהג כמו ילד.

סך הכל מדברים בייסבול, שום דבר לא מכוון כלפיך.
 

LADodger

New member
אני ממש מתאפק לא להגיד את המילה האחרונה

או לא להגיד "תפסיק להתנשא".
 
וואי בנאדם.. איך הזמנים השתנו..

אני זוכר שאני קראתי לאנשים אחרים בפורום הזה מתנשאים!!!! בשיא הרצינות עכשיו אורי, אחי, אני מצטער על כל מה שעשיתי (בלי שום טיפת סרקאזם עכשיו). אתה פאקינג צודק
!!! הייתי צריך לשים לב... למרות שפני עדיין אפס
 
למעלה