5.7

אז כנראה באמת שהוא פיצ'ר של המחצית הראשונה

ובמחצית השנייה הוא תמיד נופל או נפצע...לדעתי גם השנה זה יקרה..הבנתי שיש לו איזו יבלת בעקבות אתמול...? הוא עבר פעם אחת את ה200 אינינגים בעונה, השנה הוא בדרך להרבה מעבר. פיבי באמת כבר עשה מה שהוא עושה השנה ב2004-2005...יש לו את היסטוריה של שנה כזו, בעוד פני בדיוק כמו שאמרת יש לו היסטוריה של לפתוח חזק ולהתפרק...
 
אף אחד לא לוקח שום כבוד אבוד מפני.

פשוט אנחנו קצת נותנים כבוד לשנים עברו. אם אני גם לא טועה אז פני התחיל חזק מאוד את 2006 אבל עם הזמן הוא ירד ביכולת. או נפצע אפילו.
 
../images/Emo45.gif כתבתי סתם סתם

אבל לא סתם סתם על החלק של הטוב בליגה
 
שלי

בוסטון-מילווקי-קאבס 4.9 20 נקודות בונוס: סאבת'יה יותר IP, K ועם הW ורלנדר יותר ER וBB
 

LADodger

New member
שלי

דודג'רס + בוסטון + פאדרס (לצערי) = 3.78 על 40 נק'. זהו אני לא מהמר יותר על האיינג'לס. הזונות דופקים אותי כבר איזה 5 פעמים שאני מהמר עליהם. בונוס: שיוויון ב-IP ו-ER ושניהם ND. ורלאנדר יותר K ו-BB.
 

Homer Simpson

New member
היאנקיז בשירות אוקיג'מה?

פט נישק, אחד המתחרים של היפני בקרב על המקום אחרון לאול-סטאר (אבל נדמה לי שבונדרמן יותר קרוב) עולה נגדם במצב של 5-5 באינינג השמיני. לאחר 2 K-ים קלים הוא נותן ווק לג'יטר, ו 2-ראן הום-ראן למטסוי, בדרך להפסד ראשון שלו העונה, פחות משעתיים לפני תום ההצבעה. אגב, ריברה כמעט איבד את היתרון בתשיעי, ורק פסיקה של שופט ה-1B על check swing סיימה את המשחק. חבל ש-Yes לא הראו הילוך חוזר מהצד, שמו שתמיד עושים במקרים כאלו.
 
הוא דווקא רצה שאוהדי יאנקיז יעזרו לו

כדי שאוקג'ימה לא יכנס...אולי זאת הדרך שלו לשכנע אותם. בכל מקרה, זה לא עזר לו ואוקג'ימה זכה....
 

LADodger

New member
חחחח פיבי על הפנים!!! הוא כבר לא יפתח ב-AS

IP 6, 3 ER, 3 BB ה-ERA שלו עלה ל-2.21. והמשפט המשעשע מהפליי-ביי-פליי-: "Giles tripled to left, Giles scored" - אלה כמובן האחים גיילס. ותגידו - זה נכון שלכריס יאנג מגיע הכי הרבה להיכנס בהצבעה הסופית, אבל הוא פשוט מכוער ומגעיל שאני לא מבין איך בכלל מצביעים בשבילו.
 

LADodger

New member
פאק יו דן אגלה... 3-2 K עם 2B ו-3B

ע"י FOUL TIP!! נו באמת מה זה צריך להיות. כמעט שחטת את פיבי סופית.
 

LADodger

New member
נו באמת, 3-2.

יש אפילו סיכוי שפלורידה יותר גרועה מהמאדרס! לא ייאמן.
 

LADodger

New member
ארמנדו בניטז כמעט דופק, אבל עדיין 3-2

יצא מזה יפה עם K על חאליל "ספיקולי" גרין. שמישהו יסתכל בתמונה של חאליל ויגיד לי שהוא לא מכוער או דומה לספיקולי (המכוער בפני עצמו): http://www.dodgerblues.com/fanforum/nfphpbb/viewtopic.php?t=7222&postdays=0&postorder=asc&highlight=spicoli&start=40 ה-Dodger Blues פשוט גאוניים.
 
הכוונה מכריס יאנג... יופי...

ו6 אינינגס ו3 ראנס זה בכלל לא רע. יחסית לפיבי זה לא משהו אבל הוא עדיין
 

LADodger

New member
זה הפך ל-7, אבל לא לפני שכמעט קיבל עוד 2 R

ודרך אגב, ניצחון יפה שלכם על ה-BREW CREW. גרוז' עם הצהרת כוונות (או לפחות עם כחכוך "המממ המממ" לגבי אי-בחירתו כנראה לאולסטאר).
 
אולסטאר זה תחרות פופלאריות.. לא מעניין ../images/Emo3.gif

9 ניצחונות יש לבחור.. אחרי חצי עונה. אם הוא נותן חצי מזה במחצית השנייה זה יותר ממה שציפו ממנו בתחילת העונה. אני רק מקווה שההתקפה שלנו תמשיך ככה... דאומיט עם עוד הום ראן היום, אדם עם 2 הומרס, ניידי ממשיך להיות מיסטר קלאץ', סנצ'ז זה סנצ'ז.. רק חסר שביי יתעורר ואנחנו סוף סוף חובטים! וסוף סוף יש לנו לידאוף נורמאלי, עם הפלאטון של מקלאוט' (מול ימניים) ודייויס (מול שמאליים) שעושים הרבה צרות על הבסיסים לפיצ'רים. מת על זה. יאללה רק להמשיך ככה מול הכאבס! הרסנו קצת למילווקי עכשיו צריך להרוס לקאבס ולהתקרב עוד יותר ל500.!!!!
 
על הפנים...?

7 אינינגס, 3 ראנס נגד הקבוצה מספר 4 בראנס בNL זה לא רע. בכל מקרה, גם אם לא יקבל את הפתיחה באולסטאר זה לא ממש אכפת לי...אני מעדיף שהוא לא יזרוק בכלל וישמור את עצמו למחצית השנייה. יאנג מכוער מכוער אבל זו לא תחרות יופי וכמו שאמרת מגיע לו והנה...הוא זכה.
 
למעלה