4X13.

o0Invisible0o

New member
4X13.

אאעאע..!! אנשים שרואים את העונה השישית..שמתם לב מה היה באממ..יריד?
גאד. האיי לאב יו הקטע הכי תקוע בתוכנית הזאת.
פרק טוב. לוק שיכור.^^ ברביות!
לורליי ועגילים.אממ.
המחשב שלי מתפגר.
זהו.
 
"אני אוהב אותך" אעעע דמעותתתתת

אוקיי אני לא כותבת פה הרבה אבל אני מתה על בנות גילמור!!!! ואני רוצה שרורי וג'ס יהיו ביחד!! אבל אני שונאאאאתתת שמתערבים להם!!!!! כאילו נגיד אם ג'ס רצה לדבר עם רורי אז אחרי השיחה שלורלי עשתה לו הוא יחשוב שהיא התגברה עליו ולא ידבר איתה ורורי אף פעם לא תדע שהוא רצה לדבר איתה.. חחחח מי שהבין הבין יאאאאאאאאאאא אני רוצה אותם ביחדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

elena20

New member
גם אני!

סוף סוף משהי חוץ ממני רוצה שג`ס ורורי יחזרו! אני חולה עליהם הם כאלה מושלמים ביחד
 
ג'ס בן יונה* (../images/Emo52.gif אחותו של לוק)

נשבעת לכם ישבתי עם אמא שלי ואחי, דבוקה למסך רואה את רורי "אני עוזבת קודם" ואת החוצפן רץ אחריה ורגע לפני הסוף היא אומרת לו על מיליון התרחישים שהיא דיימינה ומעניין לראות במה הוא יבחר והמשפט כבר מהבהב לי בראש בענק עם סירנות אבל חשבתי "טוב הוא אידיוט אבל לא כזה =מנייאק שהוא יכאיב לה בכוונה שוב" ואז זה מגיע והכל קורה תוך שניות: ג'ס:"I LOVE YOY" אני:|הדגש"|בן יונהההה!!!!!!!!" בצרחה(למה אסור לקלל זה מתסקש כאן) "אופס, סליחה" אמרתי למשפחתי ג'ס עוזב אני:יופי חתיכת אידיוט, תברח, תפיל פצצה, תהרוס ותברח, מתאים לך..." ועוד כל מיני מילים וביטויים נזרקו כך שאם זו הייתה סצינה מ"מיכאלה" נתי רביץ ההורס היה צועק לי: "טרול משוגע! בילבי על ספידים!"
 

Sweet Misery

New member
יונה זו ציפור מגעילה.

ואפשר להשמש בביטויים קצת יותר עדינים. לי זה נורא חרה לקרוא את ההודעה שלך.
 
מצטערת אם נפגעת אני הייתי עדינה

אבל זה לא סתם שם של סדרה מצליחה של ערוץ שתיים אבל "אהבה זה כואב"
 
אופס! נכון!! עשר!!! אוי, איזה ראש!!

זה רק הוכחה למצב המעורער שהכניסה אותי סצינת הסיום היום
 

o0Invisible0o

New member
../images/Emo122.gif

אני לא חושבת שכבר יותר מדי הזיז לה ה I LOVE U. נראה שהיא באמת התגברה עליו כבר..:X
וזה סתם היה כ"כ מיותר לשים את הקטע הזה.
לדעתי לפחות.
 

Sweet Misery

New member
../images/Emo12.gif

דווקא היו קטעים שזה נראה כאילו היא לא ממש התגברה עליו... למשל אצל בבט, שהיא חזרה פעמיים על "He'll be gone soon" והיא נראתה די כזה עצובה קצת
או שהוא ברח לה פעמיים והיא נראתה קצת פגועה.
זה די ברור שהיא התגברה על ג'ס (מה זה האוקסימורון המטורף בהודעה שלי?
) אבל זה כן נראה כאילו הנוכחות שלו נענעה אותה קצת. :X אבל עם כמה שהקטע הזה היה חשוב מבחינת ג'ס (אני חושבת
), זה באמת היה קצת מוזר. :X
 

o0Invisible0o

New member
XDDDDאיך סתרת את עצמך.../images/Emo6.gif

אוקיי..הנוכחות בהחלט הפריעה. אבל אני לא חושבת שזה כי היא עדיין אוהבות אותו. זה פשוט כמו שהיא אמרה, הוא זוכה לברוח..כאילו הוא זה שעצבני, ואיזו זכות יש לו להיות עצבני? ואיזו זכות יש לו לברוח? כן, גם אני חושבת שהקטע היה חשוב מבחינת ג'ס. אבל זה היה כזה פשוט תקוע.
אם השיחה הייתה מצליחה להגיע ליותר מ"רורי תעצרי" אולי זה היה נכנס ומתחבר יותר טוב..ולא סתם תלוש מהאוויר.
 

o0Invisible0o

New member
לגבי הקטע הזה שאלתי..../images/Emo9.gif

CARRIE: You remember Anna, Jill. LUKE: Hello, Anna. Hello, Jill. CARRIE: We just came from the reunion so we're a little tipsy. LUKE: Ah, well, you know, drink water, and take some aspirin before you go to bed. CARRIE: I told them that you're trying to pretend that you don't remember the night. LUKE: I don't remember the night. JILL: I remember the night. ANNA: The whole reunion remembered the night JILL: We all talked about it. LUKE: Terrific. ANNA: Everybody had a crush on Butch Danes in high school. JILL: So serious, so intense. CARRIE: So hot in those tiny little shorts. LUKE: Okay, I should go find Liz. CARRIE: Oh, I'll help you find her. LUKE: Oh, no, I don't wanna break up the party. ANNA: Oh, well, there's always room for a foursome. LUKE: So twenty years later, none of you are married? CARRIE: Oh, no, we're all married. ANNA: Oh, there's Liz. JILL: They're not gonna run out of punch are they? CARRIE: They never run out of punch. LUKE: Oh, okay, well, I should go.​
עכשיו בואו ננתח את זה למוות.
XD
 
למעלה