404

מצב
הנושא נעול.

srulik500

New member
404

404
היום נפגשתי עם אוטובוס מספר לוחית הזיהוי באמצא 147 בקו לנתניה אבל בצד היו מדבקות 404 זה קשור ל404 שלנו מהפורום
 

יצחקA

New member
אני חושב ששמו של חברינו היקר

404
היום נפגשתי עם אוטובוס מספר לוחית הזיהוי באמצא 147 בקו לנתניה אבל בצד היו מדבקות 404 זה קשור ל404 שלנו מהפורום
אני חושב ששמו של חברינו היקר
'אורי 404' על שם האוטובוס מסוג ( 404. כדאי לשאול אותו.
עוד משהו: היום נצפתה בקו 4 נהגת ממוצא אתיופי( רק לשם זיהוי!) וביום שני שעבר נהגו שתי נהגות אחרות בקו 4. מישהו יודע פרטים וכמה נהגות יש בקו 4/5?? דרך אגב לפני כמה ימים נסעתי עם אחת מהנהגות שהייתה בכבה מ Y-NET בקו 301.
 

אורי404

New member
איציק. אי אפשר לכתוב ב../images/Emo43.gif את

אני חושב ששמו של חברינו היקר
'אורי 404' על שם האוטובוס מסוג ( 404. כדאי לשאול אותו.
עוד משהו: היום נצפתה בקו 4 נהגת ממוצא אתיופי( רק לשם זיהוי!) וביום שני שעבר נהגו שתי נהגות אחרות בקו 4. מישהו יודע פרטים וכמה נהגות יש בקו 4/5?? דרך אגב לפני כמה ימים נסעתי עם אחת מהנהגות שהייתה בכבה מ Y-NET בקו 301.
איציק. אי אפשר לכתוב ב
את
השם הפרטי, אלא שחייבים ל'תקוע' איזה שהוא מספר (גם אי אפשר להציב אות של שם משפחה בלבד). אמרתי לעצמי יאללה. גם השתחררתי מגדוד 404 וגם יש את האוטובוס הזה, אז בסדר נדביק את המספר הזה.
 

יצחקA

New member
בטח התכוונת שכל השמות הפרטיים תפוסי

איציק. אי אפשר לכתוב ב
את
השם הפרטי, אלא שחייבים ל'תקוע' איזה שהוא מספר (גם אי אפשר להציב אות של שם משפחה בלבד). אמרתי לעצמי יאללה. גם השתחררתי מגדוד 404 וגם יש את האוטובוס הזה, אז בסדר נדביק את המספר הזה.
בטח התכוונת שכל השמות הפרטיים תפוסי
ם ולכו צריך להוסיף ספרות או עו אותיות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה