401

flo100

New member
401 ../images/Emo58.gif

זה נגמר לפני שזה התחיל, אבל בכל זאת אפשר לציין כמה נקודות מעניינות: 1. המשפחה הערבית-אמריקאית, די מזכירה את המשפחה מהעונה השנייה. הקשר האסור בין הבן לנערה אמריקאית מזכיר את הקשר בין מארי וורנר לרזה. 2. הצוות החדש של ה - CTU די משעמם. 3. הסצינה שבה עצרו את החשוד בחנות, גם מזכירה סצינה שהיתה בעונה השנייה. 4. קלואי נשארה קלואי - קבלת הפנים שלה לג'ק היתה מאד קרירה. 5. אבא של אודרי מוכר לי מאיזשהו מקום. 6. האיזכור של צ'ייס וקים מרמז על כך שכנראה לא נראה אותם בעונה הזאת (כמו שבפרק הראשון של עונה 3 הזכירו את קייט וורנר). לסיכום - בתור פרק אקספוזיציה, היה די משעמם. מצד שני, כל העונות התחילו ככה.
 

Chandler Rulz

New member
../images/Emo58.gif401

אבא של אודרי כנראה מוכר לך מהסדרה הכושלת של מייקל ריצ'רדס (קוזמו קריימר מ"סיינפלד"), או בתור אבא של גארי מ"מהדורה מוקדמת".. הוא גם מזכיר לי את Lane Smith (שהיה העורך של העיתון ב"לואיס וקלארק" בין היתר..)
 

cj20

New member
../images/Emo58.gif401

ולמבוגרים שבינינו, אבא של אודרי הוא לא אחר מאשר גרג סאמנר הגדול מכולם מ"נוטס לנדינג".. איזה בעסה שנגמר כ"כ מהר, וממש לא מקובל עליי המזמוזים האלו בין ג'ק ואודרי. איכס אני שונאת את קים רייבר
 

AlonLaudon

New member
זה לא כל הפרק

רק שני שליש של הפרק הראשון שיצאו בדי.וי.די למנויי Entertainment Weekly.
 
למעלה