401 ../images/Emo58.gif
זה נגמר לפני שזה התחיל, אבל בכל זאת אפשר לציין כמה נקודות מעניינות: 1. המשפחה הערבית-אמריקאית, די מזכירה את המשפחה מהעונה השנייה. הקשר האסור בין הבן לנערה אמריקאית מזכיר את הקשר בין מארי וורנר לרזה. 2. הצוות החדש של ה - CTU די משעמם. 3. הסצינה שבה עצרו את החשוד בחנות, גם מזכירה סצינה שהיתה בעונה השנייה. 4. קלואי נשארה קלואי - קבלת הפנים שלה לג'ק היתה מאד קרירה. 5. אבא של אודרי מוכר לי מאיזשהו מקום. 6. האיזכור של צ'ייס וקים מרמז על כך שכנראה לא נראה אותם בעונה הזאת (כמו שבפרק הראשון של עונה 3 הזכירו את קייט וורנר). לסיכום - בתור פרק אקספוזיציה, היה די משעמם. מצד שני, כל העונות התחילו ככה.
זה נגמר לפני שזה התחיל, אבל בכל זאת אפשר לציין כמה נקודות מעניינות: 1. המשפחה הערבית-אמריקאית, די מזכירה את המשפחה מהעונה השנייה. הקשר האסור בין הבן לנערה אמריקאית מזכיר את הקשר בין מארי וורנר לרזה. 2. הצוות החדש של ה - CTU די משעמם. 3. הסצינה שבה עצרו את החשוד בחנות, גם מזכירה סצינה שהיתה בעונה השנייה. 4. קלואי נשארה קלואי - קבלת הפנים שלה לג'ק היתה מאד קרירה. 5. אבא של אודרי מוכר לי מאיזשהו מקום. 6. האיזכור של צ'ייס וקים מרמז על כך שכנראה לא נראה אותם בעונה הזאת (כמו שבפרק הראשון של עונה 3 הזכירו את קייט וורנר). לסיכום - בתור פרק אקספוזיציה, היה די משעמם. מצד שני, כל העונות התחילו ככה.