4 לפנות בוקר לא נרדמת...

oriag80

New member
4 לפנות בוקר לא נרדמת...

האמת שאני ערה כבר מ-2 אני בשבוע 38+4 ומזמן לא הייתה לי צרבת כזאתתתתתתתתתתתתתתתתת. אני לא יכולה יותר לישון בלילה זהו לפחות אני עובדת על העבודות האחרונות של התואר גם משהו-מנצלת ימים אחרונים של שקט מי ערה???????


כבר כמה ימים שיש לי לחצים איומים למטה אני מרגישה כי עם כל תנועה של הקטנה אני עוד שנייה יולדת גם אתן מרגישות ככה? רציתי ללכת לבדוק פתיחה אבל אם אין צירים משמעותיים/ירידת מים/דימום או כל סימן מבשר אחר אין טעם ללכת נכון?
 

rhap

New member
מקווה שנרדמת קצת


אני ערה כי אני לא גרה בארץ ואצלי רק תשע וחצי, אבל אני גם סובלת מדודי שינה ואני רק שבוע 24!
מוכרת לי ההרגשה של הלחצים בסוף ההריון הקודם הרגשתי כאלו אני מסתובבת עם ראש בין הרגליים
לפחות את לקראת הסוף תתעודדי!
 

oriag80

New member
אני עדיין כאן...

מ-2 ועדיין עובדת על סיום התואר למרות שעכשיו משום מה המחשב נדפק ואיבדתי את החיבור למערכת הדיגיטלית של האוניברסיטה... ודווקא כי אני בסוף אני לא מתעודדת כי אני מפחדתתתתתתתתתתתתתתתת פחד מוות ממש

כולם אומרים לי אבל זו פעם 2 את יודעת לאן את הולכת וכל זה אבל דווקא בגלל זה אני מפחדת בטירוף-בלידה הקודמת הייתה לי רעלת וזירזו לי עם פיטוצין וראיתי גיהנום ואז האפידורל לא צלח והרופא הסתום לא ידע להזריק לי טוב וסבלתי מאוד !!!!!!!!!!!




מ-פ-ח-ד-ת
 

rhap

New member
מבינה ככ גם אני מפחדת


מצחיק גם אני קיבלתי זירוז וגם אצלי האפידורל לא הצליח אבל הכרחתי אותם לעשות שוב... מנסה לא לחשוב על זה אולי כי יש לי זמן אז אני גם מצליחה, מה שכן אני הרבה יותר פרנואידית הפעם בקשר לעוברית כבר הרצתי את כל הסרטים הרעים והסיבוכים שיכולים לקרות...
כל הכבוד לפחות את מנצלת את הזמן ללימודים !
 

דרוריה1

New member
עצה שלדעתי שווה זהב..

אתמול נפגשתי עם כמה הריוניות, דיברנו על הלידה על מיילדת פרטית או לקחת דולה- אחת הבנות סיפרה שללידה הראשונה היא לקחה מרדים!!
בעיניי זה פשוט גאוני, אני חושבת ברצינות גם לעשות את זה ב"ה.
היא סיפרה שהמרדים הגיע חמש דקות אחריה והיה איתה לאורך כל התהליך- גם כשהמיילדת אמרה לו לא לתת עוד אפידורל כי צריך לדחוף הוא אמר " אני לא מוסיף, אני לא מוסיף" והוסיף לה כמות נכבדה של אפידורל כך שלא יכאב לה גם בסוף.
שיהיה בהצלחה!
 

oriag80

New member
אז זהו שבאמת

אחרי מה שעברתי עם האפידורל והשיתוק לאחר הלידה-עברתי blood patch שזה מעין ניתוחון תיקון לתקן את הדליפה של המים מחוט השדרה-בקיצור את הפעולה הזו עשה לי רופא בכיר מאוד ועד היום נשארנו בקשר והוא הבטיח לי שהוא יגיע ברגע שאצטרך אותו ושהוא בעצמו ייתן לי את הזריקה. גם אם הוא לא יהיה פיזית בבי"ח באותו זמן הוא יגיע במיוחד. כולי תקווה כי זה אכן יצליח אין מצב העולם שאני נותנת לרופא מרדים אחר באיכילוב לגעת לי בגב חוץ מלרופא האליל הזה


אני עדיין ערה ד"א מ-2 זהו נראה לי שרשמית נגמרו לי הלילות תרתי משמע!
 

דפידולה

New member
תזכירי לעצמך כל הזמן


שכל לידה היא סיפור חדש בפני עצמו

הלידה הזו ממש אבל ממש לא חייבת לדמות ללידה הקודמת.
את לא יכולה לתאר לך אפילו את כמות הלידות שליוויתי, שהלידה הראשונה היתה מורכבת ומסובכת, והלידה השניה היתה חוויה מתקנת מדהימה.

הקושי פה הוא בעיקר הפחד,
הפחד הזה שמשתלט, שאפילו אם הלידה תהיה טובה, כל הזמן יקנן בך החשש בגלל הלידה הקודמת, ועל זה אני מציעה לך לעבוד בימים/שעות שנותרו לך עד הלידה.

בהצלחה
 
חבל שלא נכנסתי בלילה

גם לנו היה לילה לבן...
אין סיבה לבדוק חכי לך בסבלנות זה יקרה בקרוב...
לגבי הצרבת תנסי הלילה פלח לימון, עובד מדהים
 
למעלה