~~>

MrBlueboy

New member
~~>

בקצרה- רשת מחשבים ביתית, 4 מחשבים, 3 מתוכם (כולל השרת ICS) עובדים עםWindows 2000 Pro, הרביעי XP, השרת מוגן באמצעות NIS, הICS עובד נהדר, אבל הFW מגביל את השיתוף קבצים, משאבים וכו'. ההיגיון הפשוט הנחה אותי לPersonal Firewall>Configure>Home Networking>Trusted Zone>Add>Using a range>192.168.0.2 - 192.168.0.999 כמה נכון זה לעשות את זה? כאן זה הזמן לציין שמבחינת אבטחה, המשתמשים ב2 מתוך שלושת המחשבים הם פגע רציני. הדאגה הגדולה שלי (כמה אנוכי מצדי) היא האבטחה של השרת מהצד, או במילים אחרות, האם צד שלישי יכול להתערב בענינים של השרת דרך הICS והרשת הביתית? תודה!
 

Teo Toriatt

New member
תוספת

מסכים כמובן עם Recursive אבל בנוגע לשאלה - צד שלישי לא יוכל להתערב בשרת ככה סתם אבל אל תשכך שת ידידנו המיקרוסקופיים (וירוסים) ובהמות הרכיבה מעץ (הטרויאניים) ברגע שהם השתלטו על המחשבים האחרים - כל העולם ואחותו אצלך בשרת....
 

MrBlueboy

New member
~~>

שוב תודה, עכשיו השאלה היא איך אני בעצם שומר על השרת בכל זאת?
 
למעלה