?

High and Dry

New member
?

ילד תעמוד במקום ריצות במעגלים לא מזיזות עיניים של אמהות קרות בוהות אל תנסה להזיז שמיים תעקוב בעיניים זה מספיק - - יש נערות שקורעים להן חולצות והן בוכות ואז שותקות ואז מסתכלות לשמש בעיניים ושונאות אותה על כל השתיקות אם אלוהים מסתתר מתחת קרניים צהובות אז שישרף בדרך . כשיש בכף הרגל קוץ בכל פעם שיגיע הקיץ ותלכו יחפים זה ידקור אם סמכתם על תקופות ביניים תשכחו מזה ותתחילו לצרוח מעכשיו
 

Tidal

New member
../images/Emo91.gif

ותתחילו לצרוח מעכשיו בדיוק כתבתי עכשיו..טוב..תראי מוכשרת.
 

דוVשה

New member
ילדה

"אם סמכתם על תקופות ביניים תשכחו מזה ותתחילו לצרוח מעכשיו" חזק ח-ז-ק!
 
הלב שלי

באמת צרח עם המילים שלך. ...
 

רותי ב.

New member
"אל תנסה להזיז שמיים"

................ נשאר רק לצרוח, אולי, גם בין זמנים של דקירות . הלוואי שיהיו זמנים של פחות צורב ודוקר.
 
למעלה