3-BU ^_^
הכוונה, שלושה שירים
----- שיר דבילי להפליא אבל הוא גורם לי למין עליזות בטיפשותו, הכל מאוד ממוחשב, בפיזמון יש בן וקבוצת בנות (אני חושב), יש קטע שהבנות צועקות don´t stop והבן אומר play the fucking music או משהו כזה... (מזכיר קצת את השיר "i know there´s something going on" של באמפאנק...) ----- שיר ששמעתי הרבה, אלו המילים שהצלחתי ליתפוס.... (אני יודע שיש מלאאאטעויות אבל אוקיי ^^;;; ) (יהיה נחמד אם תוסיפי לי לייריקס של השיר
) i will fill with music, lenguage we all understand one small step for man one complete for man kind just wanna be free and my heart and my mind mix of all time ----- בפיזמון היא אומרת הרבה -can´t keep me silent וקצת שתפסתי מהשיר: well i guess it´s human nature how people my friend, we face the danger of only, listening to ourself my tounge a silent voice i refuse ----- למעשה, כל שיר שני שאני שומע בBU (ביחוד בשעה הזאת, כל האפיק האלה והשילוב של הטראנס ופופ) ממש חמודים, אז אם בא לכם להוסיף עוד כמה שמות של להיטים עכשיויים אני אודה לכם
הכוונה, שלושה שירים