3 ידיעות רכבתיות מ"הארץ-TheMarker"

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
קבל מחמאה...

עמית , אתה צריך לדעת להפריד
בין מאמר חובבני (שלי) שמטרתו לעורר דעת קהל , לבין הפעילות עצמה האמורה לגרום לשינוי המבוקש. כאן לא יעזרו אלף מאמרים , אלא רק הפוליטיקאים הקשרים והתככים. לדעת קהל אגרסיבית יש חשיבות עצומה ע"מ לתמרץ ראש עיר, ח"כ,שר ,מנכ"ל או כל איש מפתח ע"מ לצאת לפעולה.
קבל מחמאה...
המאמר ה"חובבני" שלך הוא מקצועי ביותר לעומת מאמרי ה"ביקורת" מבית ynet.
 

בועז ל

New member
../images/Emo51.gif

קבל מחמאה...
המאמר ה"חובבני" שלך הוא מקצועי ביותר לעומת מאמרי ה"ביקורת" מבית ynet.
 

kobiz99

New member
זה כבר מזמן לא עובד כך ולאיה אין

עמית , אתה צריך לדעת להפריד
בין מאמר חובבני (שלי) שמטרתו לעורר דעת קהל , לבין הפעילות עצמה האמורה לגרום לשינוי המבוקש. כאן לא יעזרו אלף מאמרים , אלא רק הפוליטיקאים הקשרים והתככים. לדעת קהל אגרסיבית יש חשיבות עצומה ע"מ לתמרץ ראש עיר, ח"כ,שר ,מנכ"ל או כל איש מפתח ע"מ לצאת לפעולה.
זה כבר מזמן לא עובד כך ולאיה אין
כביש ואין רכבת כנראה למדו אותך וכבר לא מתרגשים שנה גישה הייה חיובי יעזור לך בחיים קובי
 

kobiz99

New member
אין לך מושג על מה אתה מדבר

עמית ,"עליהום" לא יכול להיות מאוזן.
זה טבעו.אנו יכולים להתווכח על מידת נחיצותו, אבל דומני שסיכמנו שאנו חלוקים על הדרך בה אמור להתנהל המאבק בשירות הלקוי אותו מגישה ר"י לנוסעיה. אתה דוגל באסכולה הבריטית ואילו אני בלבנט הפרוע והבוטה כיוון שלצערי זו השפה אותה מבינים בארצנו ובר"י בה ועד עובדים מיליטנטי הדיח את המנכ"ל המכהן. וכן, כל עוד הרכבת בתנופת פיתוח נמשיך ונראה עלייה במספר הנוסעים . האם יהיו אלה נוסעים מרוצים ? ימים יגידו. בינתיים בטוח שלא .
אין לך מושג על מה אתה מדבר
 

kobiz99

New member
בגלל גישתך אתה ללא כביש ושרות

עמית ,"עליהום" לא יכול להיות מאוזן.
זה טבעו.אנו יכולים להתווכח על מידת נחיצותו, אבל דומני שסיכמנו שאנו חלוקים על הדרך בה אמור להתנהל המאבק בשירות הלקוי אותו מגישה ר"י לנוסעיה. אתה דוגל באסכולה הבריטית ואילו אני בלבנט הפרוע והבוטה כיוון שלצערי זו השפה אותה מבינים בארצנו ובר"י בה ועד עובדים מיליטנטי הדיח את המנכ"ל המכהן. וכן, כל עוד הרכבת בתנופת פיתוח נמשיך ונראה עלייה במספר הנוסעים . האם יהיו אלה נוסעים מרוצים ? ימים יגידו. בינתיים בטוח שלא .
בגלל גישתך אתה ללא כביש ושרות
 

kobiz99

New member
../images/Emo45.gif

אני לא מבקר את הציבור הממורמר
ואני לא יודע באמת עד כמה הוא ממורמר (עובדה שמספר הנוסעים ברכבת עולה). אני כן מבקר את אותם עיתונאים שבמקום ביקורת עניינית (ולא חסר על מה) בוחרים לתקוף ולהתלהם במה שנראה כמו עליהום אופנתי. גם אתה לא חייב להקצין את הדברים. השירות שר"י מספקת כיום הוא אולי לא הכי טוב, אבל זה עדיין לא "שירות בסיסי שנמנע", כדבריך. אני גם לא טוען שאי אפשר היה לחזות או לתכנן, אבל לדעת מה נכון בדיעבד זו חוכמה קטנה, מה גם שחוסר הפיתוח בזמן לא נובע בהכרח ממחדלי הרכבת (אל תשכח מאיפה בא הכסף).
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif בדיוק!

יש הצדקה לעליהום ואפילו הספל טועה.
עמית, גם לך וגם להספל קל מאוד לסגל לעצמכם אופטימיות ממהלכיה של ר"י. אתה במרחק אלפי מיילים מכאן והספל הנוסע לו בחביבות מרחק זעום. שאלו כל אדם היומם בקו לבאר שבע או לחיפה על תחושותיו . רק , אבל אך ורק כשתהיו בנעליו תוכלו לבקר את הציבור הממורמר ובצדק. אין כאן שום קיטורים ושום עליהום כאשר השירות הבסיסי ביותר נמנע ממך וזהו אכן המצב. באשר לדחיפות, הייתי מצפה לציוד שיהיה כאן ובפעולה כבר אתמול ומספיק לבלבל את המוח שגם כאן אי אפשר היה לחזות או לתכנן.שטויות ! ולא אמרתי מילה אחת על הקו הירושלמי...
בדיוק!
 
אחרי שסגרנו את "גופו של אדם"

יש הצדקה לעליהום ואפילו הספל טועה.
עמית, גם לך וגם להספל קל מאוד לסגל לעצמכם אופטימיות ממהלכיה של ר"י. אתה במרחק אלפי מיילים מכאן והספל הנוסע לו בחביבות מרחק זעום. שאלו כל אדם היומם בקו לבאר שבע או לחיפה על תחושותיו . רק , אבל אך ורק כשתהיו בנעליו תוכלו לבקר את הציבור הממורמר ובצדק. אין כאן שום קיטורים ושום עליהום כאשר השירות הבסיסי ביותר נמנע ממך וזהו אכן המצב. באשר לדחיפות, הייתי מצפה לציוד שיהיה כאן ובפעולה כבר אתמול ומספיק לבלבל את המוח שגם כאן אי אפשר היה לחזות או לתכנן.שטויות ! ולא אמרתי מילה אחת על הקו הירושלמי...
אחרי שסגרנו את "גופו של אדם"
אענה לך לגופו של עניין בקשר לקו בבאר שבע. כאחד שחי במוסד שבו רק שואלים ומתיחסים בספקנות, אשאל אותך "האם"? האם באמת הציבור ממורמר? האם נעשה סקר שביעות רצון לגבי הקו לב"ש בהתפלגות לכל שעות היממה ובכל יום בשבוע?? אם נעשה ואתה מתבסס על כך, יופי טופי. אבל נדמה לי שלא נעשה. אותו דבר לא נעשה ביחס לנוסעים לחיפה. עכשיו שים לב: הסטטיסיטקה מספרת על עליה במספר הנוסעים לב"ש בזמן בו שירות האוטובוסים השתפר עם הכנסת מפעיל נוסף..נכון? כלומר, אולי..אולי..(הרי זו כפירה לאמר זאת כאן...) אולי הציבור מצביע ברגלים לטובת הרכבת כי הוא כן מרוצה מהקו לב"ש? אותו דבר ביחס לרכבת לחיפה. איזה שירות בסיסי נמנע ממני? קו 900 של אגד? כביש לא רע עבור האוטו שלי? ושוב, נעשה סקר שביעות רצון של היוממים? הרי יש להם, בשני הקוים לפחות שתי אלטרנטיבות נוספות. אז אולי אני "נוסע בחביבות" מרחק קצר ועמית שוכן לו לבטח אלפי מילים אבל לי ואני מניח גם לעמית יש כלים לבדוק את הדברים בהקשר כולל. ובקשר לציוד ולבלבול מוח פנה בטענות לפקידי האוצר שבימי עוזני מנעו ממנו לקנות ציוד חדש. ואף על פי כן הלו"ז סביר, וברוב שעות היממה כשאני נוסע ברכבת "מרחק זעום" אבל ברכבת שהתחילה מזמן והיא אמורה להיות מפוצצת, משום מה, העסק עובד. בקו לי-ם העסק מפשל ואם ישקיעו בו עוד אגורה מכספי, אצביע למפלגה היריבה...
 
המסר שלי הוא תגובה לזה:

אחרי שסגרנו את "גופו של אדם"
אענה לך לגופו של עניין בקשר לקו בבאר שבע. כאחד שחי במוסד שבו רק שואלים ומתיחסים בספקנות, אשאל אותך "האם"? האם באמת הציבור ממורמר? האם נעשה סקר שביעות רצון לגבי הקו לב"ש בהתפלגות לכל שעות היממה ובכל יום בשבוע?? אם נעשה ואתה מתבסס על כך, יופי טופי. אבל נדמה לי שלא נעשה. אותו דבר לא נעשה ביחס לנוסעים לחיפה. עכשיו שים לב: הסטטיסיטקה מספרת על עליה במספר הנוסעים לב"ש בזמן בו שירות האוטובוסים השתפר עם הכנסת מפעיל נוסף..נכון? כלומר, אולי..אולי..(הרי זו כפירה לאמר זאת כאן...) אולי הציבור מצביע ברגלים לטובת הרכבת כי הוא כן מרוצה מהקו לב"ש? אותו דבר ביחס לרכבת לחיפה. איזה שירות בסיסי נמנע ממני? קו 900 של אגד? כביש לא רע עבור האוטו שלי? ושוב, נעשה סקר שביעות רצון של היוממים? הרי יש להם, בשני הקוים לפחות שתי אלטרנטיבות נוספות. אז אולי אני "נוסע בחביבות" מרחק קצר ועמית שוכן לו לבטח אלפי מילים אבל לי ואני מניח גם לעמית יש כלים לבדוק את הדברים בהקשר כולל. ובקשר לציוד ולבלבול מוח פנה בטענות לפקידי האוצר שבימי עוזני מנעו ממנו לקנות ציוד חדש. ואף על פי כן הלו"ז סביר, וברוב שעות היממה כשאני נוסע ברכבת "מרחק זעום" אבל ברכבת שהתחילה מזמן והיא אמורה להיות מפוצצת, משום מה, העסק עובד. בקו לי-ם העסק מפשל ואם ישקיעו בו עוד אגורה מכספי, אצביע למפלגה היריבה...
המסר שלי הוא תגובה לזה:
המסר שהגבתי לו
 

אורי404

New member
סביר להניח שיש עליה בקו באר שבע

אחרי שסגרנו את "גופו של אדם"
אענה לך לגופו של עניין בקשר לקו בבאר שבע. כאחד שחי במוסד שבו רק שואלים ומתיחסים בספקנות, אשאל אותך "האם"? האם באמת הציבור ממורמר? האם נעשה סקר שביעות רצון לגבי הקו לב"ש בהתפלגות לכל שעות היממה ובכל יום בשבוע?? אם נעשה ואתה מתבסס על כך, יופי טופי. אבל נדמה לי שלא נעשה. אותו דבר לא נעשה ביחס לנוסעים לחיפה. עכשיו שים לב: הסטטיסיטקה מספרת על עליה במספר הנוסעים לב"ש בזמן בו שירות האוטובוסים השתפר עם הכנסת מפעיל נוסף..נכון? כלומר, אולי..אולי..(הרי זו כפירה לאמר זאת כאן...) אולי הציבור מצביע ברגלים לטובת הרכבת כי הוא כן מרוצה מהקו לב"ש? אותו דבר ביחס לרכבת לחיפה. איזה שירות בסיסי נמנע ממני? קו 900 של אגד? כביש לא רע עבור האוטו שלי? ושוב, נעשה סקר שביעות רצון של היוממים? הרי יש להם, בשני הקוים לפחות שתי אלטרנטיבות נוספות. אז אולי אני "נוסע בחביבות" מרחק קצר ועמית שוכן לו לבטח אלפי מילים אבל לי ואני מניח גם לעמית יש כלים לבדוק את הדברים בהקשר כולל. ובקשר לציוד ולבלבול מוח פנה בטענות לפקידי האוצר שבימי עוזני מנעו ממנו לקנות ציוד חדש. ואף על פי כן הלו"ז סביר, וברוב שעות היממה כשאני נוסע ברכבת "מרחק זעום" אבל ברכבת שהתחילה מזמן והיא אמורה להיות מפוצצת, משום מה, העסק עובד. בקו לי-ם העסק מפשל ואם ישקיעו בו עוד אגורה מכספי, אצביע למפלגה היריבה...
סביר להניח שיש עליה בקו באר שבע
בגלל פתיחת תחנת האוניברסיטה. זה יםה וטוב לדעת שיש עלייה במספר הנוסעים ברכבת. יחד עם זאת אסור לרכבת ישראל לחשוב שזה במקום האיחורים האלה ועליהם להשתדל להמעיט אותם. לגבי שביעות רצון - אני עצמי נוסע הרבה מאוד ברכבת מתוך מעשה של כוונה תחילה בעיקר בקו של כפר סבא-תל אביב, שקשור לירושלים ואיתו האיחורים. אני מאוד אוהב לנסוע ברכבת ויש לי חיבה לעובדי רכבת רבים. יחד עם זאת, בהחלט, הגיע הזמן להפסיק עם האיחורים או לכל הפחות לצמצם אותם. לסיכום, אני גם עם האיחורים של הרכבת, אעדיף לנסוע בה מאשר לנסוע באוטובוסים. יחד עם זאת, אם רוצים שכמות הנוסעים תמשיך להיות במגמת עלייה, יש לטפל בנושא לפני שיישבר לנוסעים מהמצב. גם ככה מחירי הרכבת הם גבוהים למדי וברב הקווים זמן הנסיעה ברכבת שווה לזמן הנסיעה במכונית (כאשר הכביש פנוי) ובכך הוא לא עד כדי כך אטרקטיבי.
 

mucool2

New member
קשה לי להאמין שפתיחת תחנת האוניב'

סביר להניח שיש עליה בקו באר שבע
בגלל פתיחת תחנת האוניברסיטה. זה יםה וטוב לדעת שיש עלייה במספר הנוסעים ברכבת. יחד עם זאת אסור לרכבת ישראל לחשוב שזה במקום האיחורים האלה ועליהם להשתדל להמעיט אותם. לגבי שביעות רצון - אני עצמי נוסע הרבה מאוד ברכבת מתוך מעשה של כוונה תחילה בעיקר בקו של כפר סבא-תל אביב, שקשור לירושלים ואיתו האיחורים. אני מאוד אוהב לנסוע ברכבת ויש לי חיבה לעובדי רכבת רבים. יחד עם זאת, בהחלט, הגיע הזמן להפסיק עם האיחורים או לכל הפחות לצמצם אותם. לסיכום, אני גם עם האיחורים של הרכבת, אעדיף לנסוע בה מאשר לנסוע באוטובוסים. יחד עם זאת, אם רוצים שכמות הנוסעים תמשיך להיות במגמת עלייה, יש לטפל בנושא לפני שיישבר לנוסעים מהמצב. גם ככה מחירי הרכבת הם גבוהים למדי וברב הקווים זמן הנסיעה ברכבת שווה לזמן הנסיעה במכונית (כאשר הכביש פנוי) ובכך הוא לא עד כדי כך אטרקטיבי.
קשה לי להאמין שפתיחת תחנת האוניב'
כבר הספיקה להשפיע על דפוסי השימוש בקו, מה גם שהתחנה מחליפה תחנה קיימת, ולא מחדשת הרבה מלבד מיקום קצת יותר קרוב לאוניברסיטה.
 

אורי404

New member
עדיין זה גם כן עושה את שלו ומצטרף

קשה לי להאמין שפתיחת תחנת האוניב'
כבר הספיקה להשפיע על דפוסי השימוש בקו, מה גם שהתחנה מחליפה תחנה קיימת, ולא מחדשת הרבה מלבד מיקום קצת יותר קרוב לאוניברסיטה.
עדיין זה גם כן עושה את שלו ומצטרף
ל"עלייה הטבעית" בעליה במשתמשי הרכבת. התחנה החדשה היא נוחה יותר לעומת הקודמת ואין ספק שקרבה לאונבסיטה היא שיפור לנוסעים.
 

mucool2

New member
לדעתי זה די זניח

עדיין זה גם כן עושה את שלו ומצטרף
ל"עלייה הטבעית" בעליה במשתמשי הרכבת. התחנה החדשה היא נוחה יותר לעומת הקודמת ואין ספק שקרבה לאונבסיטה היא שיפור לנוסעים.
לדעתי זה די זניח
ההשפעה של תחנה כזאת היא לא מיידית, כי לא מדובר בתחנה חדשה, והעליה במודעות ליתרונות התחנה החדשה לוקחת זמן. אל תשכח שהתחנה נפתחה לפני פחות מחודשיים, ובלי קשר ישיר לקמפוס (הגשר כבר נפתח?).
 

mucool2

New member
תיקון: חודשיים=>3 חודשים

לדעתי זה די זניח
ההשפעה של תחנה כזאת היא לא מיידית, כי לא מדובר בתחנה חדשה, והעליה במודעות ליתרונות התחנה החדשה לוקחת זמן. אל תשכח שהתחנה נפתחה לפני פחות מחודשיים, ובלי קשר ישיר לקמפוס (הגשר כבר נפתח?).
תיקון: חודשיים=>3 חודשים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה