3 ידיעות רכבתיות מ"הארץ-TheMarker"

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מעניין שבכל פעם שמועלות טענות

אחרי שסגרנו את "גופו של אדם"
אענה לך לגופו של עניין בקשר לקו בבאר שבע. כאחד שחי במוסד שבו רק שואלים ומתיחסים בספקנות, אשאל אותך "האם"? האם באמת הציבור ממורמר? האם נעשה סקר שביעות רצון לגבי הקו לב"ש בהתפלגות לכל שעות היממה ובכל יום בשבוע?? אם נעשה ואתה מתבסס על כך, יופי טופי. אבל נדמה לי שלא נעשה. אותו דבר לא נעשה ביחס לנוסעים לחיפה. עכשיו שים לב: הסטטיסיטקה מספרת על עליה במספר הנוסעים לב"ש בזמן בו שירות האוטובוסים השתפר עם הכנסת מפעיל נוסף..נכון? כלומר, אולי..אולי..(הרי זו כפירה לאמר זאת כאן...) אולי הציבור מצביע ברגלים לטובת הרכבת כי הוא כן מרוצה מהקו לב"ש? אותו דבר ביחס לרכבת לחיפה. איזה שירות בסיסי נמנע ממני? קו 900 של אגד? כביש לא רע עבור האוטו שלי? ושוב, נעשה סקר שביעות רצון של היוממים? הרי יש להם, בשני הקוים לפחות שתי אלטרנטיבות נוספות. אז אולי אני "נוסע בחביבות" מרחק קצר ועמית שוכן לו לבטח אלפי מילים אבל לי ואני מניח גם לעמית יש כלים לבדוק את הדברים בהקשר כולל. ובקשר לציוד ולבלבול מוח פנה בטענות לפקידי האוצר שבימי עוזני מנעו ממנו לקנות ציוד חדש. ואף על פי כן הלו"ז סביר, וברוב שעות היממה כשאני נוסע ברכבת "מרחק זעום" אבל ברכבת שהתחילה מזמן והיא אמורה להיות מפוצצת, משום מה, העסק עובד. בקו לי-ם העסק מפשל ואם ישקיעו בו עוד אגורה מכספי, אצביע למפלגה היריבה...
מעניין שבכל פעם שמועלות טענות
כנגד ר"י והשירות שלה אתה מבקש סקר שביעות רצון.... גל המאמרים השוטפים את כל המדיה האלקטרונית והכתובה מוכיחים שאין צורך בסקר כזה. האירועים האלימים למחצה שהתרחשו לא מכבר מוכיחים אף הם עד כמה כולנו מרוצים משירותיה של ר"י... נו באמת . ולטענתי בעניין הציוד אזי מסתבר שגם במשרד התחבורה יש החושבים כמוני שר"י פישלה כאן בגדול. התוצאות בשטח מאוששות זאת מדי יום ביומו.מעניין איך כל העולם ואשתו אשמים בעיניך במצב הקיים : ציבור הנוסעים , העיתונות , האוצר ורק בבת עיניך ר"י נגועת הנאפוטיזם המגובה בועד מיליטנטי הינה חפה מכל אשמה. באמת מעניין. לא שכנעת אותי ובמיוחד לאור העובדה שמישהו בר"י עדיין צריך להציל איזו גרוטאת מתכת שמספרה 101...
 

בועז ל

New member
וכמה שאלות משלי.

מעניין שבכל פעם שמועלות טענות
כנגד ר"י והשירות שלה אתה מבקש סקר שביעות רצון.... גל המאמרים השוטפים את כל המדיה האלקטרונית והכתובה מוכיחים שאין צורך בסקר כזה. האירועים האלימים למחצה שהתרחשו לא מכבר מוכיחים אף הם עד כמה כולנו מרוצים משירותיה של ר"י... נו באמת . ולטענתי בעניין הציוד אזי מסתבר שגם במשרד התחבורה יש החושבים כמוני שר"י פישלה כאן בגדול. התוצאות בשטח מאוששות זאת מדי יום ביומו.מעניין איך כל העולם ואשתו אשמים בעיניך במצב הקיים : ציבור הנוסעים , העיתונות , האוצר ורק בבת עיניך ר"י נגועת הנאפוטיזם המגובה בועד מיליטנטי הינה חפה מכל אשמה. באמת מעניין. לא שכנעת אותי ובמיוחד לאור העובדה שמישהו בר"י עדיין צריך להציל איזו גרוטאת מתכת שמספרה 101...
וכמה שאלות משלי.
האם באמת הנתונים המוצגים ע"י ר"י הינם אמיתיים או שיד תחמנית נתנה להם זריקת עידוד? האם האיחורים כיום אינם המשך פעילותו של ועד העובדים החושש מנער האוצר לינצ'בסקי הבא אליו ע"מ להפריטו בקרוב? האם באמת אנו זקוקים לסקר שביעות רצון על פני משך היממה כולה , או שמספיק לנו איחור קריט אחד בשעות הבוקר ע"מ שנקלל את ר"י כל השבוע? כל עוד לא יוכח לי אחרת , התשובות לשאלות אלה מבחינתי יהיו בהתאם לחשדותי, אבל האמת היא שאף אחד מחברי הפורום ואף חלק מעובדי הרכבת אינו יודע מהי האמת. בינתיים מה כן רואים ? איחורים שאיש אינו מתכחש להם , שמשום מה פרצו לא בסנכרון מלא עם הפעלת הקו לי"ם , תגובות נזעמות ומאמרים בכל המדיה התקשורתית כנגד הרכבת. אם לא היה בשר בסיפור זה לא היה גם סיקור. אף בר דעת אינו זקוק לסקר ע"מ להבין זאת.
 
טוב..אענה..(אחרי שנרגעת מניתוח

וכמה שאלות משלי.
האם באמת הנתונים המוצגים ע"י ר"י הינם אמיתיים או שיד תחמנית נתנה להם זריקת עידוד? האם האיחורים כיום אינם המשך פעילותו של ועד העובדים החושש מנער האוצר לינצ'בסקי הבא אליו ע"מ להפריטו בקרוב? האם באמת אנו זקוקים לסקר שביעות רצון על פני משך היממה כולה , או שמספיק לנו איחור קריט אחד בשעות הבוקר ע"מ שנקלל את ר"י כל השבוע? כל עוד לא יוכח לי אחרת , התשובות לשאלות אלה מבחינתי יהיו בהתאם לחשדותי, אבל האמת היא שאף אחד מחברי הפורום ואף חלק מעובדי הרכבת אינו יודע מהי האמת. בינתיים מה כן רואים ? איחורים שאיש אינו מתכחש להם , שמשום מה פרצו לא בסנכרון מלא עם הפעלת הקו לי"ם , תגובות נזעמות ומאמרים בכל המדיה התקשורתית כנגד הרכבת. אם לא היה בשר בסיפור זה לא היה גם סיקור. אף בר דעת אינו זקוק לסקר ע"מ להבין זאת.
טוב..אענה..(אחרי שנרגעת מניתוח
(אחרי שנרגעת מניתוח האישיות שלי...). אז יש לך כמה הנחות יסוד מוטעות. ראשית, היות ולא שאלת אותי מי היא בבת עיני (חוץ מהמוסטנג) אז אענה לך בכל זאת: חבריי וידידיי ומוקירי זכרי יודעים שכשאני חוקר משהו אין לי אלוהים. כלומר, אני לא מקבל שום הנחת יסוד או הנחה אחרת כנכונה אלא משתדל לקבל נתונים מדעיים (ובכך אני דומה מאד לאחד מעשרת צדיקיך והוא אביתר..או אולי הוא דומה לי...).וברכבת גם כן אין לי בבת עין, כלומר יש וזה קטר קיטור, אבל את זה אין בר"י... אז העיתונות או הזעקות ממנה אינן אמת מידה בשום קנה מידה, מדעי או לא. זה שהרכבת מאחרת פעם אחת ואתה מקלל כל היום, זה בטח לא קנ"מ כי כך תקלל כל רכבת בעולם. גם המשפט המפותל שלך ש"כל עוד לא יוכח אחרת שהנתונים המוצגים על ידי הרכבת הם אמיתיים..." מוכיח את צדקתי: כי אתה לא יכול לקבוע לכאן ולכאן כל עוד אין סקר מדעי ואוביקטיבי. אבל אצלך, כשאין סקר אוביקטיבי אתה כבר חושד.. וזה שכל עוד לא יוכח לך ש"האם האיחורים כיום אינם המשך פעילותו של ועד העובדים החושש מנער האוצר לינצ'בסקי הבא אליו ע"מ להפריטו בקרוב?"מראה עד כמה אתה רציני בקביעותיך. אולי יש הוכחות שהאיחורים הם בגלל, למשל, רק למשל, ממחסור בציוד? המשפט שלך ש"אף בר דעת לא זקוק לסקר" מראה עד כמה אתה לא אוביקטיבי אלא יורה ואז מסמן מטרה... כתבת:"התוצאות בשטח מאוששות זאת מדי יום ביומו" איזה תוצאות? הגידול במספר הנוסעים? תוספת ציוד וגם משומש? נכון שיש תקלות וטעויות ואני לא מתכחש להן, למשל התעקשות על קו בית שמש לירושלים... ולבסוף, דוגמא לקביעות השטחיות והלא בדוקות שנוגעות אלי דווקא: תראה לי פעם אחת שהאשמתי את ציבור הנוסעים. ואני כן מאשים את האוצר, אותו אוצר שמיהרת ואיששת את טענתו שהרכבת אשמה בפיגור בציוד. זאת פשוט זריית חול בעיניים מצד האוצר. קח דווקא את העיתונות החביבה עליך משנות התשעים ושאל את עמוס עוזני על מה שקרה אז ומי חסם אותו בפיתוח הרכבת ויתברר לך למה אנחנו אוכלים כיום פירות באושים. ולסיכום: תראה את המצב בראייה כוללת ואם נסכם את דעתי אז ככה: רכבת ישראל נמצאת בתקופת מעבר שנמשכת כמה שנים מאירגון חלש וממשלתי לארגון עצמאי שנדרש לתת תוצאות. בכל מעבר כזה יש בעיות של הסתגלות (השווה את זה לתקופה הראשונה אחרי נישואין...). עיתונות שרוכבת על הגל של תקלות בלי לבדוק עד הסוף, לא מוסיפה לעניין.
 

mucool2

New member
בני - לפני שאתה מקפיץ לבועז

טוב..אענה..(אחרי שנרגעת מניתוח
(אחרי שנרגעת מניתוח האישיות שלי...). אז יש לך כמה הנחות יסוד מוטעות. ראשית, היות ולא שאלת אותי מי היא בבת עיני (חוץ מהמוסטנג) אז אענה לך בכל זאת: חבריי וידידיי ומוקירי זכרי יודעים שכשאני חוקר משהו אין לי אלוהים. כלומר, אני לא מקבל שום הנחת יסוד או הנחה אחרת כנכונה אלא משתדל לקבל נתונים מדעיים (ובכך אני דומה מאד לאחד מעשרת צדיקיך והוא אביתר..או אולי הוא דומה לי...).וברכבת גם כן אין לי בבת עין, כלומר יש וזה קטר קיטור, אבל את זה אין בר"י... אז העיתונות או הזעקות ממנה אינן אמת מידה בשום קנה מידה, מדעי או לא. זה שהרכבת מאחרת פעם אחת ואתה מקלל כל היום, זה בטח לא קנ"מ כי כך תקלל כל רכבת בעולם. גם המשפט המפותל שלך ש"כל עוד לא יוכח אחרת שהנתונים המוצגים על ידי הרכבת הם אמיתיים..." מוכיח את צדקתי: כי אתה לא יכול לקבוע לכאן ולכאן כל עוד אין סקר מדעי ואוביקטיבי. אבל אצלך, כשאין סקר אוביקטיבי אתה כבר חושד.. וזה שכל עוד לא יוכח לך ש"האם האיחורים כיום אינם המשך פעילותו של ועד העובדים החושש מנער האוצר לינצ'בסקי הבא אליו ע"מ להפריטו בקרוב?"מראה עד כמה אתה רציני בקביעותיך. אולי יש הוכחות שהאיחורים הם בגלל, למשל, רק למשל, ממחסור בציוד? המשפט שלך ש"אף בר דעת לא זקוק לסקר" מראה עד כמה אתה לא אוביקטיבי אלא יורה ואז מסמן מטרה... כתבת:"התוצאות בשטח מאוששות זאת מדי יום ביומו" איזה תוצאות? הגידול במספר הנוסעים? תוספת ציוד וגם משומש? נכון שיש תקלות וטעויות ואני לא מתכחש להן, למשל התעקשות על קו בית שמש לירושלים... ולבסוף, דוגמא לקביעות השטחיות והלא בדוקות שנוגעות אלי דווקא: תראה לי פעם אחת שהאשמתי את ציבור הנוסעים. ואני כן מאשים את האוצר, אותו אוצר שמיהרת ואיששת את טענתו שהרכבת אשמה בפיגור בציוד. זאת פשוט זריית חול בעיניים מצד האוצר. קח דווקא את העיתונות החביבה עליך משנות התשעים ושאל את עמוס עוזני על מה שקרה אז ומי חסם אותו בפיתוח הרכבת ויתברר לך למה אנחנו אוכלים כיום פירות באושים. ולסיכום: תראה את המצב בראייה כוללת ואם נסכם את דעתי אז ככה: רכבת ישראל נמצאת בתקופת מעבר שנמשכת כמה שנים מאירגון חלש וממשלתי לארגון עצמאי שנדרש לתת תוצאות. בכל מעבר כזה יש בעיות של הסתגלות (השווה את זה לתקופה הראשונה אחרי נישואין...). עיתונות שרוכבת על הגל של תקלות בלי לבדוק עד הסוף, לא מוסיפה לעניין.
בני - לפני שאתה מקפיץ לבועז
את הפיוזים פעם נוספת: הקו בין בית שמש לירושלים אינו מיותר, הדרך שבה הוא נבנה הפכה אותו לכזה. לשדרג את הקו המפותל בלי להביא ציוד נייד מתאים למאה ה-21 - לזה קוראים "חצי עבודה". עם שאר הדברים שלך אני מסכים (ביחוד ידועה לי העובדה שרכבות מאחרות בכל העולם ולא רק בישראל).
 

בועז ל

New member
עמית עזוב, התרגלתי לעובדה שבני

בני - לפני שאתה מקפיץ לבועז
את הפיוזים פעם נוספת: הקו בין בית שמש לירושלים אינו מיותר, הדרך שבה הוא נבנה הפכה אותו לכזה. לשדרג את הקו המפותל בלי להביא ציוד נייד מתאים למאה ה-21 - לזה קוראים "חצי עבודה". עם שאר הדברים שלך אני מסכים (ביחוד ידועה לי העובדה שרכבות מאחרות בכל העולם ולא רק בישראל).
עמית עזוב, התרגלתי לעובדה שבני
אינו שולט בנתונים הסטטיסטיים על תושבי בית שמש ולא היה בסביבה מזה עידן ועידנים. הוא עדיין סבור שבכלל מדובר בעיירה ושהגישה ה לA1 מבית שמש תהיה דוך. זאת הבדיקה המדעית של בני הספל... אולי איני איש מדע , אך אני יודע להבחין היטב מיהו איש מדע אמיתי.
 

בועז ל

New member
וככה אכן נוח לחשוב כשאתה גר

עמית עזוב, התרגלתי לעובדה שבני
אינו שולט בנתונים הסטטיסטיים על תושבי בית שמש ולא היה בסביבה מזה עידן ועידנים. הוא עדיין סבור שבכלל מדובר בעיירה ושהגישה ה לA1 מבית שמש תהיה דוך. זאת הבדיקה המדעית של בני הספל... אולי איני איש מדע , אך אני יודע להבחין היטב מיהו איש מדע אמיתי.
וככה אכן נוח לחשוב כשאתה גר
בגוש דן ואינך רוצה שהחבר"ה מהפריפריה יקלקלו לך את התיזה...
 
בועז

וככה אכן נוח לחשוב כשאתה גר
בגוש דן ואינך רוצה שהחבר"ה מהפריפריה יקלקלו לך את התיזה...
בועז
לפני שאענה לך מתי הייתי בפעם האחרונה בבית שמש, והיות ואתה מתעקש לדבר עלי במקום להתעמת עם דעותי, אז אני, בהתנשאות בלתי ניתנת לשליטה מפסיק כל התיחסות אליך. ו
 

בועז ל

New member
תודה רבה. חסכת לי עוגמת נפש...

בועז
לפני שאענה לך מתי הייתי בפעם האחרונה בבית שמש, והיות ואתה מתעקש לדבר עלי במקום להתעמת עם דעותי, אז אני, בהתנשאות בלתי ניתנת לשליטה מפסיק כל התיחסות אליך. ו
תודה רבה. חסכת לי עוגמת נפש...
 
ובכל זאת אומר את המילה האחרונה

תודה רבה. חסכת לי עוגמת נפש...
ובכל זאת אומר את המילה האחרונה
בנסגרת ה"הנחות" הבלתי בדוקות שלך. הייתי בבית שמש הרבה יותר פעמים וגם לאחרונה ממה שאתה בכלל משער. גם ימים וגם לילות....
 

בועז ל

New member
מצוין ! חיזקת את דעתי.

ובכל זאת אומר את המילה האחרונה
בנסגרת ה"הנחות" הבלתי בדוקות שלך. הייתי בבית שמש הרבה יותר פעמים וגם לאחרונה ממה שאתה בכלל משער. גם ימים וגם לילות....
מצוין ! חיזקת את דעתי.
והמבין יבין.
 

mucool2

New member
בבקשה אל תהפוך את זה לסכסוך אישי

עמית עזוב, התרגלתי לעובדה שבני
אינו שולט בנתונים הסטטיסטיים על תושבי בית שמש ולא היה בסביבה מזה עידן ועידנים. הוא עדיין סבור שבכלל מדובר בעיירה ושהגישה ה לA1 מבית שמש תהיה דוך. זאת הבדיקה המדעית של בני הספל... אולי איני איש מדע , אך אני יודע להבחין היטב מיהו איש מדע אמיתי.
בבקשה אל תהפוך את זה לסכסוך אישי
דעותיו של בני אולי מקוממות, אבל לגיטימיות. חבל להפוך ויכוח ענייני למשהו אישי, גם אם נפגעת מדבריו (ואני בטוח שלא היתה לו כוונה לפגוע בך). ההודעה הבאה שלך בכלל מיותרת לדעתי. בני דווקא תומך מאוד בקו הרכבת מבית שמש לתל אביב (שיביא אליו "הביתה" הרבה "חבר'ה מהפריפריה").
 

mucool2

New member
אז ל-ynet אתה מאמין יותר?

וכמה שאלות משלי.
האם באמת הנתונים המוצגים ע"י ר"י הינם אמיתיים או שיד תחמנית נתנה להם זריקת עידוד? האם האיחורים כיום אינם המשך פעילותו של ועד העובדים החושש מנער האוצר לינצ'בסקי הבא אליו ע"מ להפריטו בקרוב? האם באמת אנו זקוקים לסקר שביעות רצון על פני משך היממה כולה , או שמספיק לנו איחור קריט אחד בשעות הבוקר ע"מ שנקלל את ר"י כל השבוע? כל עוד לא יוכח לי אחרת , התשובות לשאלות אלה מבחינתי יהיו בהתאם לחשדותי, אבל האמת היא שאף אחד מחברי הפורום ואף חלק מעובדי הרכבת אינו יודע מהי האמת. בינתיים מה כן רואים ? איחורים שאיש אינו מתכחש להם , שמשום מה פרצו לא בסנכרון מלא עם הפעלת הקו לי"ם , תגובות נזעמות ומאמרים בכל המדיה התקשורתית כנגד הרכבת. אם לא היה בשר בסיפור זה לא היה גם סיקור. אף בר דעת אינו זקוק לסקר ע"מ להבין זאת.
אז ל-ynet אתה מאמין יותר?
ומי אמר לך של"ידיעות"/ynet אין אינטרסים חבויים? זה ש-90% מהמתקפה התקשורתית באה ממקור אחד לא נראה לך קצת חשוד? אז את סקר שביעות הרצון, שבו הרכבת במקום הראשון, אתה לא קונה, אבל את הכתבות ההיסטריות והשטחיות בצהובון האינטרנט כן? לגבי נתוני ר"י: אם אתה טוען שהנתונים על עלייה במספר הנוסעים ברכבת הם שקריים אתה מעלה האשמה חמורה מאוד, וכדאי שיהיו לך הוכחות. אולי לא הבנתי אותך נכון, והתכוונת ל"טיפול קוסמטי" שהנתונים עוברים בלי לשנות את המספר הכולל. אם לכך התכוונת אז יש משהו בדבריך, וגם אני התלוננתי לא פעם על כך שבהודעות לעיתונות משמיטים חלק מהקווים. לצערי זאת תופעה מקובלת (קנית פעם דירה או מכונית?), גם אם זה לא מוצא חן בעיני רודפי צדק ואמת שכמונו. לפקפק בנתונים עצמם בהיעדר הוכחות זו חשדנות מוגזמת לדעתי, ואם כבר לחשוד אז למה לא בכולם, כולל ynet? לגבי שאר החשדות שהעלית אני יכול רק לומר שהכול יתכן, אבל אין לי דרך לדעת בהיעדר מידע נוסף. ועוד משהו שכדאי לשים לב אליו: אם כבר מדברים על חוסר סינכרון, גם המתקפה התקשורתית של ידיעות/ynet התחילה לפני גל האיחורים (הנוכחי והקודם). חוש נבואי או משהו אחר?
 
עמית, לפני שאתה מעלה לי את הפיוזים

אז ל-ynet אתה מאמין יותר?
ומי אמר לך של"ידיעות"/ynet אין אינטרסים חבויים? זה ש-90% מהמתקפה התקשורתית באה ממקור אחד לא נראה לך קצת חשוד? אז את סקר שביעות הרצון, שבו הרכבת במקום הראשון, אתה לא קונה, אבל את הכתבות ההיסטריות והשטחיות בצהובון האינטרנט כן? לגבי נתוני ר"י: אם אתה טוען שהנתונים על עלייה במספר הנוסעים ברכבת הם שקריים אתה מעלה האשמה חמורה מאוד, וכדאי שיהיו לך הוכחות. אולי לא הבנתי אותך נכון, והתכוונת ל"טיפול קוסמטי" שהנתונים עוברים בלי לשנות את המספר הכולל. אם לכך התכוונת אז יש משהו בדבריך, וגם אני התלוננתי לא פעם על כך שבהודעות לעיתונות משמיטים חלק מהקווים. לצערי זאת תופעה מקובלת (קנית פעם דירה או מכונית?), גם אם זה לא מוצא חן בעיני רודפי צדק ואמת שכמונו. לפקפק בנתונים עצמם בהיעדר הוכחות זו חשדנות מוגזמת לדעתי, ואם כבר לחשוד אז למה לא בכולם, כולל ynet? לגבי שאר החשדות שהעלית אני יכול רק לומר שהכול יתכן, אבל אין לי דרך לדעת בהיעדר מידע נוסף. ועוד משהו שכדאי לשים לב אליו: אם כבר מדברים על חוסר סינכרון, גם המתקפה התקשורתית של ידיעות/ynet התחילה לפני גל האיחורים (הנוכחי והקודם). חוש נבואי או משהו אחר?
עמית, לפני שאתה מעלה לי את הפיוזים
תדגיש בבקשה שהתגובה שלך מכוונת לבועז ולא לי... ואגב, אין לי צורך להקפיץ לו את הפיוזים..הם כבר קפצו... ולחזק את דבריך, עמית: ההתקפה של ידיעות תקשורת על ר"י אכן התחילה לפני התקלות והתאונות ובזמן שהסקר שביעות רצון התיחס אליו כך שלבוא ולאמר שYNET מתיחס לתקופה שעכשיו ולא לתקופת הסקר, זה לא מדוייק. ובאמת מעניין למה לא נתנו את הקו לירושלים בנתונים...מעניין... אולי הרכבת מתביישת לספר לנו מה קורה שם בקו? ובכלל, אם ננסה לברור את המוץ מהתבן נראה שעיקר הבעיות ברכבת היום (אחרי שהיא התגברה על תקופת התאונות) נובעות ממספר גורמים מאד מצומצם: 1. יום ראשון, שזאת רעה חולה בכל כלי תחבורה ציבורי בעולם (או יום שני לצורך העניין או בכלל ה Rush Hour). מה, לא עמדתם באוטובוס צפוף ומסריח בשעה 8 בבוקר ביום ראשון? בטח שלא יקנו ציוד רק לימי ראשון כדי שביתר הימים הוא יהיה מובטל... 2.קווי ירושלים וכ"ס שהם קוים חד מסילתיים. אז דווקא כן עושים משהו ומכפילים ומשקיעים בקו לכ"ס...(על ההשקעות בקו לי-ם לא אוסיף בגלל החשש לשלום הפיוזים שלי). 3. מחסור בציוד שנובע ממדיניות האוצר לאורך שנים. יתר הבעיות הן זניחות יחסית כי בקוים האחרים ובימי השבוע האחרים הרכבות פועלות כסדרן, פחות או יותר. ומילה על כביש 38: נכון, צריך להשקיע בו ולא בקו העלוב והמיותר לירושלים. זה יהיה הרבה יותר זול.
 

kobiz99

New member
עבור לאוטובוס יתפנה לי יותר מקום

וכמה שאלות משלי.
האם באמת הנתונים המוצגים ע"י ר"י הינם אמיתיים או שיד תחמנית נתנה להם זריקת עידוד? האם האיחורים כיום אינם המשך פעילותו של ועד העובדים החושש מנער האוצר לינצ'בסקי הבא אליו ע"מ להפריטו בקרוב? האם באמת אנו זקוקים לסקר שביעות רצון על פני משך היממה כולה , או שמספיק לנו איחור קריט אחד בשעות הבוקר ע"מ שנקלל את ר"י כל השבוע? כל עוד לא יוכח לי אחרת , התשובות לשאלות אלה מבחינתי יהיו בהתאם לחשדותי, אבל האמת היא שאף אחד מחברי הפורום ואף חלק מעובדי הרכבת אינו יודע מהי האמת. בינתיים מה כן רואים ? איחורים שאיש אינו מתכחש להם , שמשום מה פרצו לא בסנכרון מלא עם הפעלת הקו לי"ם , תגובות נזעמות ומאמרים בכל המדיה התקשורתית כנגד הרכבת. אם לא היה בשר בסיפור זה לא היה גם סיקור. אף בר דעת אינו זקוק לסקר ע"מ להבין זאת.
עבור לאוטובוס יתפנה לי יותר מקום
 

kobiz99

New member
בשום פנים ואופן לא

הקורבן הראשון ל"פתרון הבעיה"
יהיה הקו לירושלים, היקר לך כל כך. כמו שבני כתב כאן לפניי, אין פתרונות קסם ואין הצדקה ל"עליהום" כזה.
בשום פנים ואופן לא
אולי יידחה החישמול אבל לא ספינת הדגל קובי
 

kobiz99

New member
מה לפי דעתך המלומדת אפשר ולא נעשה

בעניין האיחורים כולם צודקים.
ומאחר ואיני מרגיש בתחושת דחיפות מצידה של הרכבת לפתור את הבעייה , העליהום מוצדק גם אם בוטה.
מה לפי דעתך המלומדת אפשר ולא נעשה
ע"י רכבת ישראל קובי
 

kobiz99

New member
איני מבין אותכם חברי הפורום

ולאור האיחורים , בצדק רב !
איני מבין אותכם חברי הפורום
בסוף תשפכו את התינוק עם המים אם אתם באמת בעד תחבורה ציבורית תפסיקו להשמיץ מדי יום ביומו. ומותר לפרגן לרכבת שעושה ימים כלילות לשרות הציבור הפסיקו העליהום ויפה שעה אחת קודם קובי
 

kobiz99

New member
למה הדבר דומה

ולאור האיחורים , בצדק רב !
למה הדבר דומה
תשאיר האוטו הפרטי שלך במקום אסור לחניה שלא גוררים שם ושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקות ושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקותושוטר ירשום לך דו"ח כל עשר דקות לא ימאס לך קובי
 
../images/Emo6.gif

GB , העובדה שהתלונות עושות דרכן
גם לעיתון "הארץ" לאחר שעשו סבב בכל מדיה אפשרית הינה לחובתו של העיתוןהזה , שלא אחת מגלה אטימות חברתית . ה"ארץ" קפץ על העגלה המאחרת באיחור רב. מצד שני הדבר רק מוכיח את הטענה שבעיית האיחורים הינה הבעייה האקוטית ביותר ממנה סובלת ר"י בימים אלה .הרשה לי לצרף "מכתב נזעם " שגיליתי ברשת למערכת "הארץ".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה