:)

KONFUZ

New member
:)

פ פ פ פ פ פ פ ס ס ס ס ס ס ס י י י י י י י פ פ פ פ פ פ פ ל ל ל ל ל ל ל ו ו ו ו ו ו ו ר ר ר ר ר ר ר ה ה ה ה ה ה ה פ ס י פ ל ו ר ה פ ס י פ ל ו ר ה זהו נרגעתי!
 

שרון-ב-

New member
``פסיפלורה`` ממש טעימה

או שמא אומר טעים. אתמול שתיתי קוקטייל בשם ``פסיפלורה`` אחלה טעים בעולם ורק יותר מאוחר דופק גם ת`ראש (לחיוב) שרון מבינה את קונפי - רוצה עוד פסי :)
 

KONFUZ

New member
שרון את רצינית?

תמיד ידעתי שפוסי זה טעים.. אבל לא ידעתי שזה בא גם במצב נוזלי קונפוז(שעדיין מעדיף את פוסי במצב מוצק
 

שרון-ב-

New member
לדעתי עדיף ש...

אתה תשאר במצב מוצק והיא תהיה נוזלית חביבי שתימס בזרועותיך דביל שרון רצינית, פוסי טעים לאלללללללה (מומלץ עם קש ;-)
 
וואלה שרון :)

שניכם עושים חתיכת קידום מכירות כאן! ואני בסך הכל שעוונית.. ;-) מתה עליך! :)
 
לא בבית ספרנו!

אתה תרגע רק כשתהייה על סף התייבשות! רק שתגיד בקול ניחר: ``די, פוסינ`קה. אני מתחנן.. לא יכול יותר..`` מובן??????????????????
 

KONFUZ

New member
מובן אהובתי המפקדת

מה שתגידי! מה שתרצי! הרי שרוף על ישבנך אני
 
למעלה