2496 2496 קבלו תמונה זו של 2496 כפי שצלמתי אותה בשיכון .
א ארזS New member 15/8/04 #2 יפה-אבל תשתדל להבא לא לצלם מול השמש נכתב ע"י MORRIS5: 2496 קבלו תמונה זו של 2496 כפי שצלמתי אותה בשיכון . לחץ כדי להרחיב... יפה-אבל תשתדל להבא לא לצלם מול השמש
יפה-אבל תשתדל להבא לא לצלם מול השמש נכתב ע"י MORRIS5: 2496 קבלו תמונה זו של 2496 כפי שצלמתי אותה בשיכון . לחץ כדי להרחיב... יפה-אבל תשתדל להבא לא לצלם מול השמש
א אורי404 New member 15/8/04 #3 יפה, תודה. נכתב ע"י MORRIS5: 2496 קבלו תמונה זו של 2496 כפי שצלמתי אותה בשיכון . לחץ כדי להרחיב... יפה, תודה.
יפה, תודה. נכתב ע"י MORRIS5: 2496 קבלו תמונה זו של 2496 כפי שצלמתי אותה בשיכון . לחץ כדי להרחיב... יפה, תודה.