הקריסה של מערך הכבאות
לאחר שנים של זלזול במערכת הכבאות מגיעים למצב של קריסה.... כשמפקדי שרותי הכבאות מתפטרים, רכבי כיבוי כושלים בתפקידם ועולים באש בדרך לשריפה. אנו, אנשי מערכת הכבאות וחברי פורום כבאות מבקשים מכם להכנס לפורום כבאות כאן בתפוז ולהביע את דעתכם. היום יותר מתמיד....התמונה משקפת את מצבנו.