מה שאתה מתאר, זה קיים גם "בשאר העולם" אבל...
ככה ש"זאת לא חכמה".
אני לא התייחסתי לבעיית האינטראקציה בין רכבים שונים בעת פנייה ימינה אלא רק שמאלה כי פנייה לימין נחשבת פשוטה וקלה לעין ערוך מעצם העובדה שקווי התנועה משיקים והם אינם חותכים או מצטלבים כפי בפנייה שמאלה.
 
אבל, אם אתה הוספת את נושא הפנייה לימין אז בשאר העולם מותר לפנות לימין ברמזור אדום, שוב, ארצנו שונה וחריגה.
ובזה אני חולק על אידיט שמציין בגאווה שהקטל בדרכים אצלנו דומה לעולם הנאור. אני אומר כי לאור העובדה שבארצנו אין כמעט דו גלגליים ותקנות התעבורה נטלו מהנהג סמכויות לבצע מנוברות מסוכנות הדורשות מיומנות גבוהה, ולמרות כל זה אנו נהרגים על הכביש בקצב של אחרים ולא בקצב נמוך יותר, זה בעצם מעיד על בעיה אצלנו.
בקצרה, הבעיה היא, שמשנטלו מהנהג הארצי ישראלי, את המנוברות דורשות המיומנות, אז הוא איבד את המיומנות והמחיר של אבדן המיומנות הוא כבד בהיבט הקטל בכביש הזיבורי.
סיבה נוספת קשורה לפוליטיקה של העם המתכנס. "הצפיפות הסגולית"
מגישה גם היא את הצ'ק לפירעון בלי רחמים ובלי השהיות.