והמקור לסלנג המשטרתי הזה
הוא בחוק לטיפול בחולי הנפש. פעם (ואולי גם היום, היה תיקון לחוק) סעיף האשפוז הכפוי היה סעיף מס´ 6, וכך התחילו לקרוא לחנ"שים (חולי נפש. עוד סלנג) בכינוי "סעיף שש", ואח"כ "שש" ואח"כ "שישייה". כיום משתמשים במשטרה בכינויים "שש", "שישייה" "ששטוס". אפשר גם להוסיף מילות תואר כמו "שש חזק". זה גם עניין גיאוגרפי: בצפון אומרים "תשע עשרה" (עוד סעיף מהחוק לטיפול בחנ"שים), ובירושלים - "12 מפוצל" (יענו: 12 לחלק לחצי זה 6).