2 שאלות

Nessy2

New member
2 שאלות

קודם כל,היי אני חדשה בפורום:)....מתגייסת במרץ (למרות שיש לי 19 בדצמבר) ורציתי לשאול לגבי שיפור בגרות באזרחות.. אז א' כל- מישהו יודע מתי הבגרות?חח...ומה צריך לעשות בשביל לגשת אליה? להתקשר לבי"ס שלי? וב' -אם כבר סיימתי תיכון אבל עדיין לא התגייסתי אז הציון המגן שלי עדיין תקף או שלא?הגיוני לי שלא, אבל אני רוצה לודא בכל זאת...
 
תלכי לבית ספר ותגידי שסיימת י'ב....

ואת רוצה לשפר בגרות.... בקצב הזה השאלה אם יהיו בגרויות חורף... עם כל השביתות האלה... המגן לא נשאר.
 

קובי221

New member
תשובות-

הבגרות ב- 2 בינואר. המיקוד יפורסם ב- 2 בדצמבר. כדי לגשת לבגרות, כמו שאמרה רעות מעליי, את צריכה לגשת לביה"ס כדי להירשם. כדאי כמה שיותר מהר כי אחרת יגבו ממך יותר כסף על 'הרשמה מאוחרת'. ושוב, אין מגן. בהצלחה.
 

Nessy2

New member
אז הציון ייקבע רק לפי הציון שאני אקבל בבחינה

עצמה? והקטע הזה שאם מקבלים ציון נמוך יותר מהבחינה הקודמת אז לוקחים את הציון היותר גבוה עדיין תקף ?
 

ווינגז

New member
כן ולא

כן, הציון יקבע רק עפ"י מה שתקבלי בבגרות שתעשי, מה שמוביל אותי ללא - מרגע שאין מגן, הבגרות האחרונה שעשית היא מה שנחשב (גם אם קיבלת ציון נמוך יותר)
 

tttttttttt1

New member
אם היא סיימה תיכון והיא זכאית לתעודת

בגרות - הציון הגבוה קובע בכל מקרה..... בהצלחה
 
למעלה