2 שאלות
קודם כל,היי אני חדשה בפורום
....מתגייסת במרץ (למרות שיש לי 19 בדצמבר) ורציתי לשאול לגבי שיפור בגרות באזרחות.. אז א' כל- מישהו יודע מתי הבגרות?חח...ומה צריך לעשות בשביל לגשת אליה? להתקשר לבי"ס שלי? וב' -אם כבר סיימתי תיכון אבל עדיין לא התגייסתי אז הציון המגן שלי עדיין תקף או שלא?הגיוני לי שלא, אבל אני רוצה לודא בכל זאת...
קודם כל,היי אני חדשה בפורום