2 שאלות מקומיות
1. היום מתחילה ההרשמה לגני הילדים בעיר, אפשר תיאורטית להרשם דרך האינטרנט. אצלי מופיעה הודעה שהדף לא יכול להופיע, מישהו הצליח להרשם דרך האתר היום?
2. אחרי שמפלסות השלג הצטלמו כ"כ טוב בטלויזיה נותרנו עם מעט שלוליות ועם ערימות עצים שנשברו בשלג. אני סקרנית אם אצלכם ברחוב אספו משהו, כי אני הייתי היום בגבעת מרדכי, אזה"ת תלפיות וב-ניות ושם היו המון עצים וענפים גדולים, חלקם חסמו את המדרכה. נראה לי לא הגיוני ששלושה ימים אחרי שנגמר השלג הולכי רגל ברחוב סואן כמו יד חרוצים צריכים לרדת לכביש כי המדרכה חסומה ע"י ענפים. חבל שלא נעכרו לזה באותה התלהבות שחיכו לשלג עצמו.
אני אגב עכשיו בטלפון, ממתינה למוקד 106 העירוני כבר רבע שעה ורק מקום 14 בתור.
1. היום מתחילה ההרשמה לגני הילדים בעיר, אפשר תיאורטית להרשם דרך האינטרנט. אצלי מופיעה הודעה שהדף לא יכול להופיע, מישהו הצליח להרשם דרך האתר היום?
2. אחרי שמפלסות השלג הצטלמו כ"כ טוב בטלויזיה נותרנו עם מעט שלוליות ועם ערימות עצים שנשברו בשלג. אני סקרנית אם אצלכם ברחוב אספו משהו, כי אני הייתי היום בגבעת מרדכי, אזה"ת תלפיות וב-ניות ושם היו המון עצים וענפים גדולים, חלקם חסמו את המדרכה. נראה לי לא הגיוני ששלושה ימים אחרי שנגמר השלג הולכי רגל ברחוב סואן כמו יד חרוצים צריכים לרדת לכביש כי המדרכה חסומה ע"י ענפים. חבל שלא נעכרו לזה באותה התלהבות שחיכו לשלג עצמו.
אני אגב עכשיו בטלפון, ממתינה למוקד 106 העירוני כבר רבע שעה ורק מקום 14 בתור.