2 שאלות חשובות
: גודל תמונות ושאלה 2 בקשת הסברים:

2 שאלות חשובות
: גודל תמונות ושאלה 2 בקשת הסברים:


בס"ד
שאלה אחת-(שאלה 2 למטה בסוף שאלה 1) איך ניתן לשנות את גודל התמונות, כך שאוכל לשים לכם כאן כמה תמונות שלג יפות שלי שצלמתי בשכונה שלי בשנתיים האחרונות? התמונות שיש לי כניראה גדולות מידיי אבל הבנתי שיש דרך לשנות את הגודל שלהן. ואיזה גודל צריך שירשם במצלמה עצמה כשאצלם? ואיך ניתן להעלות הנה סירטונים וקבצים? אודה להסברים ולעזרה מאוד!
ושאלה 2- נוגעת להסבר על הצבעים במפות שמביאים כאן ובמספרים עליהן. אינני מבינה בכך ממש ואשמח להסבר פשוט וקליל מהמומחים כאן כדי שאהיה בעיניינים. אודה להסברים ולעזרה מאוד!
מיכל.
 

קובי2003

New member
פתחי את התמונה

עם הצייר המובנה ( קליק ימני על התמונה , פתח באמצעות > צייר ) כשאת בתוך הצייר עם התמונה תלחצי קונטרול W ואז תשני באחוזים .
 
לא כותבת בכוונה בס"ד בכותרת אלא בתוכן ההודעה בגלל....

בס"ד
&nbsp
בגלל שחוששת שיפריע לאנשים(העירו לי על כך שלא אכתוב גם בכותרת וגם בתוכן בס"ד למרות שרגילה לכתוב מתוך אמונתי. זה הבנתי פוגע בגולשים אחרים או מפריע אז חוששת לכתוב כך.
מה שפחות..... אז רק בתוכן כותבת לפחות ועיקר הכוונה..
 

cohen3612

New member
ברוכה הבאה לפורום :)

תכתבי בס"ד כמה שאת רוצה. פוגע במישהו?? אנחנו במדינה יהודית ! לא הבנתי מה הבעיה........
 
בפורום רוטר נט כתבתי בהתחלה גם בתוכן וגם בכותרת.. אבל אז....

בס"ד
&nbsp
אז איימו לחסום אותי בטענה שלא כולם שם דתיים וושזה פוגע ברגשותיהם ומפריע ה"בס"ד בס"ד בס"ד הזה שלך בכל הודעה" ככה נאמר לי שם.. ואינני רוצה שזה יקרה במקומות נוספים לכן נזהרת...וכותבת רק בתוכן ההודעה.. תודה בכל מיקרה. אולי כאן יאפשרו לי אם המנהלים יאשרו אכתוב גם בכותרת ההודעה. תודה לתגובה החשובה= אכן אנו במדינה יהודית וחבל שאת סימניה העיקריים לא ניתן להבליט בהרבה מקומות...
&nbsp
 

cohen3612

New member
טוב למרות שהקשר לדתיים לא מובן לי

וכי יש יצור בעולם הזה שיכול להזיז אצבע ללא סיוע מבורא עולם???
 
תכתבי כמה שאת רוצה, רק תדעי שיש כאלו שלא כותבים

תארי לך שכל מי שלא מאמין יכתוב בתחילת משפט שהוא לא מאמין באל?
&nbsp
 
בס"ד מודה לכם על התגובות. אז אכתוב מעכשיו רק בכותרת בס"ד.

אכתוב רק בכותרת שזה מכוון לכל המכתב ששולחת.
תודה רבה חבר'ה ואכן צריך לכבד תזולת לכן היה חשוב לי קודם לברר ולפי מה שקראתי עד כה לרוב המגיבים זה לא מפריע לפחות כאן... תודה רבה רבה לעונים היקרים, וכולנו עמך ישראל ב"ה! אשריכם ישראל ותודה!
 
למעלה