2 צילומים מאתמול...

itairom

New member
תן לי לנחש

אתה? אני לא כל כך בטוח בקשר לצלם פרו, אבל איך שבא לך
 

itairom

New member
פשששש סטייל לפנים

לא יצא לי לראות עד היום מישהו שהביא את הלאדג' הזה
 

Nijet

New member
ואאיי טלל איזה סטילל

באקסיידפיפטי על לאדג' מ11 בבית אירופה יצאאא הכיייי סטיילללל ווואיי לא חשבתי שתעשה את זה חבל שלא ראיתיי מחרר גליתת עם לא יורד גשםםם חג שמח לכולם! תוכלו הרבה סופגניות זה בריאא חחחחחחחחח!!
 
למעלה