2 וושין, 2 מושין

crane

New member
2 וושין, 2 מושין

(ברוח שמות מגוחכים לסרטי המשך. טוב, לסרט המשך מסוים). מצ"ב קישור לפורום ג'אז ובלוז לדיון בנושא מושין וחשיבה, בהמשך לדיון שהיה כאן לפני כחודשיים.
 
היכולת שלי באלתור על גיטרה לא עוברת

את הפנטטוני וה-Twelve Bar Blues, אבל נראה לי שיש הקבלה גדולה (בעצם, כמו שכבר אמרו פה, כשיש לך ארגז כלים מסויים אז אתה מטפל בכל הבעיות שלך באותם הכלים). היתה שם הודעה יפה שמדברת על אקורדים בסיסיים (עמידות מוצא?) שעליהם מאלתרים - על סמך נסיון.
 
למעלה