אז ככה..
גלוס לעיינים של גרלן עלה לי בבלגיה משהו כמו 60 ש"ח ... עמיד מאד, ויש רק בצבע אחד.. זה גלוס שקוף כזה ומדליק (נראה לי לפחות שיש רק צבע אחד). bourjois היא חברה שקיימת הרבה זמן אם אני לא טועה, ואני לא חושבת שיביאו אותה לארץ כי בטח חברות מתחרות ישראליות יתנגדו (היא בערך על תקן ג´ייד, קרליין וכאלה...רק שיש לה דברים הרבה יותר יפים).