כי אתה לא יכול להמציא מילים חדשות
זה כמו שמישהו ימציא מילה חדשה בעברית וקעקע את עצמו בלי שאף אחד משתמש במילה באמת,מה היית אומר על זה? עצה ידידותית-אם אתה לא יודע סינית פשוט אל תעשה קעקוע בסינית כי גם המקעקע לא תמיד יודע סינית והוא יכול לכתוב משהו שונה לגמרי ותתקבל משמעות שונה לגמרי. היה פעם קישור לאתר כזה של אנשים שעשו קעקועים שגויים והטעות נשארת לכל החיים...