18.4.04

ערב יום הזיכרון

לשואה ולגבורה. נזכור גם את הקורבנות ההומוסקסואלים שהושמדו על ידי מערכת ההשמדה הנאצית. נזכור שההומופוביה לא שכחה גם היום, ולא נאפשר לאיש לפקפק בדרך החיים שלנו. ההודעה בגאווה וזוגיות גאה.
 

ה מוזה

New member
../images/Emo16.gif נזכור - במכתבים

יומן מסע - אזכור את הקור "הדבר שאני הכי אזכור זה את הקור... הקור העז...כי היה כל כך קר! לא משנה כמה בגדים לבשתי כולל כפפות וצעיפים עדיין היה לי קר, כל כך קר..." לא נשכח מה קרה שם,ביערות "זה לא הוגן.זה לא הוגן.אתה שומע,אלוהים?זה לא הוגן!! כל מה שהם עשו היה להאמין בך..... אתה מביט עליי מתמונה,סבא.אתה מביט עליי,והשטריימל על הראש שלך.."
 
ישבנו וברקע היו שידורים ליום השואה

"ישבנו בסלון וברקע היו בטלויזיה שידורים ליום השואה. דיברנו ואבא שלי אמר כמה סבלו האנשים האלה. עניתי לו ואז אמרתי שזה מה שעובר על מיליוני בעלי חיים כל הזמן. הוא צעק עלי ואמר איך את משווה?! ואני משווה כי זה בדיוק אותו דבר. וזה אפילו לא עומד להפסק. הוא אפילו לא יודע מה קורה, הוא לא שומע ולא רואה את מה שלא נעים לו לראות. איך אנשים יכולים להיות אכזריים כל כך?:" מה אתם חושבים על ההשוואה של תומכי זכויות בעלי החיים שאומרת שבעלי החיים שנאכלים על ידי בני האדם הם קורבנות השואה של היום? הסיפור בפורום זכויות בעלי חיים
 
סיפור אהבה

ידש אצלי בבלוג, כולכם מוזמנים
השתוללות
 

דנטל

New member
שנעשה משהו מיוחד הפעם?

אם יש לכם מתכונים מיוחדים לשבועות, בפורום אוכל חלבי נשמח להיות מוכנים לקראת החג מבעוד מועד.
 
משלושה יצא אחד

המשחק בפורום אלביס פרסלי יצא הבוקר לדרך. ביום שישי בערב נדע מה הוא שיר השבוע של הפורום כולכם מוזמנים לקחת חלק בבחירה.
 

Rivendell

New member
ביום השואה הבא נקרא ב"מגילת השואה"?

יוזמה חדשה בקרב הרפורמים והקונסרבטיבים: לכתוב מגילה חדשה, מגילת השואה, שאמורה להפוך לטקסט קאנוני כדוגמת חמשת המגילות, ותספר את סיפור השואה. הכוונה היא שיום השואה יצויין בלוח השנה היהודי, וביום זה המגילה תוקרא בדיוק כשם שמגילת איכה נקראת בתשעה באב. מגילת השואה
 

sh53

New member
נשיקה לא רצויה/נעימה - יש דבר כזה?

אתם מתקרבים אחד לשני, אתם מרגישים שיד אחת מונחת לכם על המותן היד השניה מרפרפת בעדינות על גופכם/גבכם הראש מתקרב אליכם אט אט... לאאאאא - לא בא לכם עליו/עליה
מה אתם עושים במקרה כזה? איך דוחים בעדינות בלי לפגוע? או שדווקא לא בא לכם לעשות חשבון ואתם עושים מה שנוח לכם? מוזמנים לספר חוויות, רמזתי לא?
פה
 

sh53

New member
חברה שהיא כמו אמא

" תגידו , הייתה לכם איי פעם חברה שממש לא היה לכם סבלנות אליה? כלומר היא חברה שלי ואנחנו מדברות הרבה , אבל אין לי סבלנות אליה. יש לה נימת דיבור של ילדה קטנה (למרות שהיא מתקרבת לגיל 19) ולעומת זאת לפעמים היא מדברת כאילו היא כבר אמא לשני ילדים עם נסיון של לפחות 40 שנה בחיים . אני ממש לא מבינה אותה . " פה
 

sh53

New member
איך מוציאים אהבה מהראש?

"כל החיים שלי נעשו כבר עליו אני כל היום חושבת עליו מחפשת אותו " פה
 
למעלה