...

candybox

New member
...

מה בכלל קורה לי, אני לא יודעת, הולכת לאיבוד, לא נראה לי שהפעם אמצא את הדרך החוצה. הוא אמר שכולי חומות, פעם הוא אמר, שהוא חשב עליי שבוע שלם, ניסה להרגיש את אנרגיות שלי ולא הצליח לחדור. הוא גם אמר שאני מתישה אותו, שכל פעם כשהוא עושה לי טיפול, הוא כאילו מאבד לרגע את הנשימה, נכנס לתוך הלולאות אליהן אני מכניסה את עצמי. את לא מחוברת לרגש שלך, הוא אמר, המוח אצלך עובד שעות נוספות. הוא לא מצליח להבין אייך בכלל אני מצליחה להתרכז, אייך אני ישנה, אייך הצלחתי לעבור שנה שלמה מתוך תואר ראשון, הוא עוד לא יודע שאני שוקלת להפסיק. בטיפול האחרון הוא חייך, הוא אמר שאני מתחילה להראות התקדמות כלשהי, הפעם היו לי חלומות של לידה וילדים, ולא של סוף העולם, "וואו", זה כל מה שהיה לו לומר, ואני, ממוטטת כבר, בקושי משכנעת את עצמי לקום מהמיטה למציאות הכואבת, אחרי כל החלומות האלה. כשהוא בקש ממני לעשות רשימה של כל מה שהייתי רוצה להשיג בחיים, ידעתי שהוא יצא מאוכזב, אין לי חלומות גדולות מדי. כשהוא בקש שאסביר למה בחרתי כל דבר, אז הוא רק הנהן בראשו ונשך את שפתיו, שום דבר מיוחד, אני יודעת, אני פשוט קיימת כי ככה אלוהים קבע, לא יותר. אמרתי לו, שהרצון היחידי שאני לא יודעת להסביר, הוא ילד, והוא ניסה בכוח, למצוא את הסיבות. הוא אמר, שכשהוא רצה להביא ילד לעולם, הוא רצה אותו, בגלל שהיה לו המון אהבה לתת, הוא רצה להעביר אותה הלאה... אז אמרתי לו, שאין לי יותר אהבה לתת, נתתי הכל ולא נשאר בי כלום. ´נכון´הוא אמר ´אני יודע, זו הבעיה שלך, כל הזמן את מחפשת לתמוך, ואת אף פעם לא מוכנה לקבל´ ועכשיו, מה בכלל קורה לי, אני לא יודעת, נפלתי שוב, קשה יותר מבדרך כלל, חזק עד כאב, והפעם לא נראה לי שתהיה לי היכולת לקום לבד.
 

Efrat*

New member
../images/Emo24.gif

אוף... דווקא כשכ"כ צריך מילים אין לי.. ואני רק רוצה לחבק ולתת לך קצת ממני, למרות שזה קצת בלתי אפשרי, למרות המרחק, למרות הכל.. את לא לבד, כי יש לך שם מישהו בעצם יש לך שם הרבה, ואולי הם לא איתך תמיד אבל לעולם אל תרגישי שאת לבד.. כי את לא! וכ"כ הייתי רוצה להגיד שאני כאן בשבילך, אבל שתינו יודעות שקשה ולא ממש ראלי וחבל..
ושוב, אין לי מילים, איפה שהכי רציתי שיהיו אבל רק שתדעי שאני מבטיחה שעוד יהיה בסדר ושתוכלי לקום ולהתמודד, כי מאמי, את חזקה!! [גם אם את לא מאמינה בזה] ובמעט שאוכל, אני כאן בשביל לשתוק, ולחבק.. ואולי יהיו לי כמה "דברי חוכמה" בשבילך.. מצטערת מסטולית שלי
אפרת
 

shant

New member
../images/Emo23.gif

יש בך המון כוח... את יודעת. ואהבה, היא לא נגמרת. לעולם. ילד אחד פעם אמר לי, שכשאני מרגישה שאני נופלת- לפרוש כנפיים... ומה שנכון יקרה לי. או שאני אפול.. או שאני אעוף... תתני לעצמך לעוף... תתני לעצמך ליפול.. ותתני יד למי שיושיט, או ייגע.. אולי, הוא יעזור לך לקום כשתרגישי שאת לא יכולה לבד. והלוואי ויכולתי לרכך את המכה, את הנפילה.. והלוואי שמילים יעבירו לך כוח.. כוח לחלום :)
 

candybox

New member
...

מצטערת שאני לא מגיבה, אין לי שום דבר טוב לכתוב. כל מה שאני אעלה בתגובותי, רק יוסיף למלאי החיוכים הצבועים שהוצאתי בשעה האחרונה, חה... כל כך לא מתאים לי לשקר ככה, אבל אפאחד לא באמת רוצה לשמוע כמה רע... היא שומעת שיר, ואני מנסה להקשיב לקצב של הנשימות שלי, לאחרונה קורה שאני אפילו שוכחת לנשום...
 
...

קראתי את ההודעה.. וההרגשה הזאת ששידרת.. כל כך מוכרת לי... וכמו שאפרת אמרה... אל תרגישי לבד! כי את לא! ואת באמת חושבת שאף אחד לא רוצה לשמוע כמה רע?! אני לא מאמינה לך.. תראי כבר במה שרשמת את אומרת לנו שהוא רוצה לשמוע.. שהוא מנסה לעזור לך... ואת יודעת..חומות..זה דבר שנמצא בכולם...חלק רק ממשיכים לבנות.. חלק מנסים לפרק...אבל תמיד הם נמצאות.. ויש חומות שעדיף לא לפרק... אבל אל תחנקי אותך בחומות..אני יודעת שזה קשה.. אבל תתחילי לפרק..לבנה אחר לבנה.. וכול לבנה תפוררי לאט... ונכון..זה יכאב...אבל זה הפיתרון..ככה תוכלי להבין את עצמך הכי טוב.. ולרפא אותך..וללמוד לנשום...וללמוד לקבל.. וללמוד לחייך.. לנצח את הכול.. בהצלחה ילדה.. ואם את צריכה משהו אני תמיד פה(כמו כול הפורום הזה..) בשבילך
 
../images/Emo41.gif

את לא תאמיני כמה מאגרים של אהבה מתגלים לנו כשיש ילד... מקורות אין סופיים לנתינה ... את תמצאי בעצמך, גם. ואין דבר כזה נתתי הכל ולא נשאר בי כלום, אני רוצה להאמין שלא במשאב הזה, בכולופן. וקוראת אותך, ומאמינה שיש בך כוחות גם כדי לקום מנפילות שכאלה. ר
 
למעלה