"הלוואי שהייתי יכולה לשכב כמה שבא לי במיטה שלי ולעשות כלום! הלוואי שבזמן שאני לא עושה כלום, העולם ייעצר וככה אני לא אבזבז זמן... אבל מה ייקרה אם אני שוכבת במיטה כדי שהזמן יעבור?...." הלוואי ש....?
" אם יצא לכם להיות במסיבה או מקום כלשה עם החברה.. ויציאו לכם לקחת סמים בטענה שאלו סמים קלים.. תקחו?? ומה דעתכם יש דברים כאלה סמים קשים או הכל זה פשוט סמים.. ומה דעתכם על סמים בכלל..! " פה