16.11 הא? אני רואה שממש זכרתם את היום הזה, בלאט. יומולדת שמח לעצמי. ולגיטרה הכוסה שלי, תמונה בצד. נ.ב. התמונה לא יצאה משהו. ד"א, למישהו יש רעיון לשם בשבילה?