16.11 הא?

noynav

New member
16.11 הא?

אני רואה שממש זכרתם את היום הזה, בלאט. יומולדת שמח לעצמי. ולגיטרה הכוסה שלי, תמונה בצד. נ.ב. התמונה לא יצאה משהו. ד"א, למישהו יש רעיון לשם בשבילה?
 

Beautiful Scar

New member
איזה יום זה?../images/Emo12.gif../images/Emo2.gif

מזל טוב!
איזה גיטרה באמא שלי!! שם! נמנמ משהו שמאפיין אותך
 

ssdd12345

New member
לי יש גיטרה יותר יפה...

ולגיטרה שלי קוראי סילביה........... תקרא לשלך.........ממממממממממממממ... פרידה ככה תקרא לה פרידה...
 

noynav

New member
נו מה אני יעשה לך?

ואני בת! לא בן דאמיט!! יש לה כבר שם.
 
למעלה