1413MEGA = 1.03%?????
שלום לכולם, איך תנתחו את המחזור העצום היום מול העלייה "הנמוכה" מאוד של המדד?? האם צריך (חובה) להוריד את מחזור המעוף לפקיעה (1000 מיליון) ונשארים רק כ- 400 מיליון שהרימו את השוק, ממינוס 0.2 לפלוס 1.1 אחוז?, ואז זה כבר לא מחזור "בשמיים" והוא "דיי בסדר" בשביל עלייה של 1 אחוז?? או, שכפי שטוענים מומחים אחרים, לא משנה יום פקיעה, יום הרכבת ממשלה, יום פיגוע חו"ח, על ציר זמן, תמיד בוחנים את המחזור ביחס לעליה הנגרמת בגללו. אם כך, ודרך המחשבה השנייה היא הנכונה, אזי, היה היום פיזור סחורה "דלוקס" במחירי שיא, לכל הקרנות וכו' השואפים לשפר תשואות בשנייה האחרונה של השנה. אז מי היה בצד המוכרים?? , בעלי עניין? אחזקות פרטיות? קרן אחת מוכרת לקרן שנייה, לפעמים באותו בנק?? ד.א. האם גם אצלנו יש "אפקט ינואר" בדומה לאחיו מעבר לים?, והפעילים מצפים להמשך עלייה של מספר אחוזים במהלך החודש הקורב בואכה רמות 627-634-642 ??? (אלו המספרים שיוצאים לי מהחישובים שלי)ומה שקרה היום, זה איסוף סחורה ולא פיזורה כדי לברוח. מה אתם חושבים? ביי
שלום לכולם, איך תנתחו את המחזור העצום היום מול העלייה "הנמוכה" מאוד של המדד?? האם צריך (חובה) להוריד את מחזור המעוף לפקיעה (1000 מיליון) ונשארים רק כ- 400 מיליון שהרימו את השוק, ממינוס 0.2 לפלוס 1.1 אחוז?, ואז זה כבר לא מחזור "בשמיים" והוא "דיי בסדר" בשביל עלייה של 1 אחוז?? או, שכפי שטוענים מומחים אחרים, לא משנה יום פקיעה, יום הרכבת ממשלה, יום פיגוע חו"ח, על ציר זמן, תמיד בוחנים את המחזור ביחס לעליה הנגרמת בגללו. אם כך, ודרך המחשבה השנייה היא הנכונה, אזי, היה היום פיזור סחורה "דלוקס" במחירי שיא, לכל הקרנות וכו' השואפים לשפר תשואות בשנייה האחרונה של השנה. אז מי היה בצד המוכרים?? , בעלי עניין? אחזקות פרטיות? קרן אחת מוכרת לקרן שנייה, לפעמים באותו בנק?? ד.א. האם גם אצלנו יש "אפקט ינואר" בדומה לאחיו מעבר לים?, והפעילים מצפים להמשך עלייה של מספר אחוזים במהלך החודש הקורב בואכה רמות 627-634-642 ??? (אלו המספרים שיוצאים לי מהחישובים שלי)ומה שקרה היום, זה איסוף סחורה ולא פיזורה כדי לברוח. מה אתם חושבים? ביי